با سلام و وقت بخیر ،ببخشید دکتر زنان برای من قرص امگا ۳نوشته بودند که داروخانه امگافلکس شرکت هلث آید را به من دادند که من هفته ای ۲بار هر بار یدونه خوردم،حالا نگاه کردم دیدم در ترکیباتش پارابن داره،خیلی نگران شدم،با توجه به این که جنین من پسر هست و من فقط هفته ای دو عددو اون هم فقط چهارده تا از کپسول رو خوردم احتمال مشکلی وجود داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



330
1402/06/24






