عزیزم باید بری سونو سینه دکتر زنان بگو مینویسه شاید کیست داری،نگران نباش منم درد داشت رفتم کیست دارم
عزیزم لطفا یا سونو سینه بده یا بهتر از همه ماموگرافی سه بعدی
اگر توی خانواده سابقه ژنتیکی سرطان دارید هر نوع سرطانی چه خانم چه آقا
یه هیچ وجه نباید ال دی مصرف کنی عزیزم
سلام به روی ماهتون عزیزم
سونوگرافی انجام نشده؟ آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
پاپ اسمیر تازه دوماهه دادم
نه تو خانواده سابقه نداریمالان بخاطر کیست تخمدان دارم ال دی مصرف میکنم
جان دلم چند روز تا پایان بسته مانده؟
عزیزدلم درد کمر میتواند ناشی از مصرف قرص باشد که توقع داریم با گذر زمان بهتر شود ولی بابت درد سینه چون یک طرفه هست سونوگرافی از سبنه انجام دهید تا از نظر کیست و... بررسی شوید
چشم خانم دکتر
اینم بگم من موقعی ک ب بچه شیر میدادم از سینه راست میدادم از چپ اصلا ندادم شاید دوسه بار دادم
چشم هاتون بی بلا جانم ، نمیتوان بدون سونوگرافی گفت مرتبط با این مساله هست یا خیر