سلام خانم دکتر عزیز .وقت شما بخیر مرسانا سه روز پیش آبریزش شدید بینی داش ک ترشحات بینی دو دفه زرد رنگ بود و چشماشم ورم کرده و قرمز بود و خارش داش پزشک بهش کتوتیفن و قطره ی کلرور سدیم و آموکسی سیلین دادن ک هنوزم استفاده میکنه
از امرز آنیا ک ۳ ماه و ۲۲ روزشه کمی آبریزش بینی گرفته و عطسه و چن دفه هم سرفه ی کوتاه داشته ب نظرم داغ تر از قبل بوده ک با دماسنج چک کردم تب نداره و مدتیم هس دور دهانش دونه های قرمز میزنه رفلاکس داره و شیر بالا میاره ک گاها پنیریه
چ دارویی مجازم استفاده کنم؟
پزشکشونم مسافرتن
پرسش (1402/06/23):
سرماخوردگی نوزاد ۴ ماهه👶
368
34
1402/06/23
سوال کننده
0
1402/06/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم میتوانید به آنیا جانمان قطره پلارژین بدهید و از قطره سدیم کلراید بینی نیز کمک بگیرید، در رابطه با دانه قرمز لطفا عکس بگیرید تا ببینم
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم میتوانید به آنیا جانمان قطره پلارژین بدهید و از قطره سدیم کلراید بینی نیز کمک بگیرید، در رابطه با دانه قرمز لطفا عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/06/24
سوال کننده
ممنون از پاسخگرییتون❤
لطفا مقدارشم بفرمایید🙏
لطفا مقدارشم بفرمایید🙏
0
1402/06/24
سوال کننده

بعضی اوقات دونه ها مثه الان کم و کمرنگن بعضی اوقاتم بیشتر و قرمزترن فقط دور دهانش از این دونه ها هس
0
1402/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید ، بزاق دهان بیرون نمیریزد؟
0
1402/06/24
سوال کننده
بله مدام لباسش خیسه
هم شیر بیرون میریزه و هم بزاق دهانش
هم شیر بیرون میریزه و هم بزاق دهانش
0
1402/06/24
پزشک اوما
بابت رفلاکس تحت درمان هست؟ روی این نواحی قرمز اگزاسین یا اتوپیکس ایروکس بزنید ولی مراقب باشید داخل دهان نرود، همچنین در فواصل منظم چانه را خشک کنید البته دستمال را روی پوست نکشید بلکه خشک کنید و بردارید ملایم انجام دهید
0
1402/06/24
سوال کننده
ممنونم چشم
اس امپرازول میخوره از ۱ ماهگی
۲ ماهگی تموم شد دارو علائم رفلاکس برگشت پزشک گفتن اس امپرازولو ادامه بدم الان ی هفتس ک پودر تموم شده ولی علائم باز برگشته بی قراری خواب کم و نامنظم سرفه وقتیم تو خوابه حالت خفگی بهش دس میده شیریم ک بالا میاره بوی ترشیدگی داره و مدفوعشم شل شده و بوی اسیدی داره
اس امپرازول میخوره از ۱ ماهگی
۲ ماهگی تموم شد دارو علائم رفلاکس برگشت پزشک گفتن اس امپرازولو ادامه بدم الان ی هفتس ک پودر تموم شده ولی علائم باز برگشته بی قراری خواب کم و نامنظم سرفه وقتیم تو خوابه حالت خفگی بهش دس میده شیریم ک بالا میاره بوی ترشیدگی داره و مدفوعشم شل شده و بوی اسیدی داره
0
1402/06/24
سوال کننده
خودمم همش ترشم میکنه طوریکه از خواب بیدار میشم
گاهیی دوتا فاموتیدین ۲۰ گاهی پنتو پرازول ۲۰ هم مصرف میکنم
گاهیی دوتا فاموتیدین ۲۰ گاهی پنتو پرازول ۲۰ هم مصرف میکنم
0
1402/06/24
سوال کننده
ترش کردن من ربطی ب رفلاکس آنیا داره خانم دکتر عزیز؟
0
1402/06/25
سوال کننده
عذر خواهم فقط از دیروز بیشتر مدفوع میکنه البته با حجم کم آبکی و سبز مثلا امروز ۴ مرتبه مدفوع کرده
0
1402/06/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم 💚💚
مامان گل ترش کردن آنیا جانمان ارتباطی با رفلاکس شما ندارد مجددا درمان رفلاکس ادامه یابد تا گل دخترمان بزرگتر شود ، الان مجموعا چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
مامان گل ترش کردن آنیا جانمان ارتباطی با رفلاکس شما ندارد مجددا درمان رفلاکس ادامه یابد تا گل دخترمان بزرگتر شود ، الان مجموعا چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
1
1402/06/25
سوال کننده
چشم پس مجددا پودر اس امپرازولو تهیه میکنم
قطره پلارژین و سدیم کلراید دوروزه طبق دستور شما مصرف میکنم قطره آد و بعضی اوقات دایمیتیکون و ب دستور پزشک دو هفتس قطره ی ملاتونین شبی ۱۰ قطره چون صب میخوابید و باز صب مرسانا پا میشد من بی خواب ترین بودم😄ولی تو این دو هفته خیلی حالم بهتر شده و سردرد نیستم خداروشکر
قطره پلارژین و سدیم کلراید دوروزه طبق دستور شما مصرف میکنم قطره آد و بعضی اوقات دایمیتیکون و ب دستور پزشک دو هفتس قطره ی ملاتونین شبی ۱۰ قطره چون صب میخوابید و باز صب مرسانا پا میشد من بی خواب ترین بودم😄ولی تو این دو هفته خیلی حالم بهتر شده و سردرد نیستم خداروشکر
0
1402/06/25
سوال کننده
ولی عذاب وجدان ب خاطر قطره ی خواب دارم😔
1
1402/06/25
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیزم بابت وقتی ک میزارید و با دقت و حوصله جواب میدین
0
1402/06/25
سوال کننده
❤❤
0
1402/06/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️عزیزدلم برای مرسانا جانمان قطره های خواب بدون ملاتونین مانند بی بی سد امتحان شده بود؟
0
1402/06/26
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم ❤️❤️ممنونم بابت محبتی که به من دارید
0
1402/06/26
سوال کننده
❤
بله هم واس آنیا و هم مرسانا قبلا از بی بی سد استفاده کردم ک خیلی تاثیر نداش
بله هم واس آنیا و هم مرسانا قبلا از بی بی سد استفاده کردم ک خیلی تاثیر نداش
0
1402/06/26
سوال کننده
سلامت باشید عزیزم ❤❤
0
1402/06/26
سوال کننده
الان آنیا علائم کمی داره گاهی سرفه و گرفتگی بینی تا ی هفته ی دیگه ک زمان واکسن ۴ ماهگیه میشه تزریق کرد؟
0
1402/06/26
پزشک اوما
عزیزدلم بنابراین عذاب وجدان نداشته باشید به هرحال گل دخترمان برای رشد هم به خواب مناسب نیازدارد ضمن اینکه با گذشت زمان به مرور از دوز ملاتونین کم میشود نترسید. تحت نظر پزشک جلو بروید ❤️
در مورد واکسن آنیا جانمان صبوری کنید اگر آن زمان هیچ علامتی نداشت میتوان تزریق کرد در غیر این صورت باید به تاخیر بیندازید
در مورد واکسن آنیا جانمان صبوری کنید اگر آن زمان هیچ علامتی نداشت میتوان تزریق کرد در غیر این صورت باید به تاخیر بیندازید
1
1402/06/26
سوال کننده
ممنون از توصیه هاتون
1
1402/06/26
سوال کننده
بسیار سپاسگذارم
1
1402/06/26
سوال کننده
سلامت و سرزنده باشید ان شاالله
1
1402/06/26
سوال کننده
❤
0
1402/06/27
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من، از دعای خیرتون ممنونم و الهی که همیشه شاد باشید 🌱❤️😘
0
1402/06/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




