سلام بر پزشک اوما
خانم دکتر استفاده از عنبر نسار و شما تایید میکنید؟
من خودم قبل بارداریم برای زخمم و همچنین عفونت استفاده کردم،بعد استفاده ازم ترشح سبز دفع میشد ،میخواستم بدونم الان بعد زایمانم میتونم استفاده کنم؟
پرسش (1402/06/23):
سوالاتی در مورد عنبر نسار
1121
45
1402/06/23
سوال کننده
4
1402/06/23
Mona m
من یه دفه گوشم عفونت شدید کرد هرچی دکتر رفتم کلی خشککن، سوزن، دارو.... خوب نشدم، از عفونت زیاد کیپ شده بود، بعد بهم گفتن هنر نسار دود کن سمت گوشت، تا دود دادم همون بار اول خوبه خوب شدم
1
1402/06/23
مامان ز
من حاملم ، توی حاملگی مرتب سرما میخوردم و منم همیشه با هر عفونت و سرماخوردگی عنبر نسا دود میکردم، از دکترم پرسیدم گفت اگه قبلا استفاده میکردی و بدنت عادت داره بازم استفاده کن ولی کمتر . منم دوبار استفاده کردم ولی کم دود.
1
1402/06/23
مامان ز
اکثرا با عنبر نسا مخالفن و اصلا جنبه درمانیش قبول ندارن و نظرات متفاوته،
1
1402/06/23
مامان ز
شما که مثل من عادت داری بازم استفاده کن، بچت هم که دنیا اومده معذوریتی نداری.... بعدش برو حموم تا بو ندی یکوقت بچت بدش بیاد
2
1402/06/23
Sahar Davoodi
عزیزم عنبر نسا در هر صورت مدفوع هست و پر از باکتری و میکروب اگه عفونت هم نداشته باشی ممکنه عفونت بگیری... برای بعد زایمان اسپری ضد باکتری و قارچ بگیر دوبار در طول روز بزن اگه زایمانت طبیعی بوده
1
1402/06/23
Samir
دکتر اوما آخه درباره ی عنبرنسار چی میدونه😕🥴
1
1402/06/23
☆☆mahsa ☆☆
عزیزم من بعد زایمان هرشب دود میدادم برای بخیه هام
خداروشکر ب هفته نکشیده بخیهام افتادن
البته در کنارش شست و شو با سرم و باد خنک سشوار و پماد نقره نیواشا استفاده کردم
خداروشکر ب هفته نکشیده بخیهام افتادن
البته در کنارش شست و شو با سرم و باد خنک سشوار و پماد نقره نیواشا استفاده کردم
2
1402/06/23
لی لی (مامان سلین) .
جمع دود بازا جمعه😅😅😅ممن خودم استفاده نکردم ولی برای عفونت دندون و آلرژی و سرفه اثراتش رو به چشم دیدم
خدایی اینقدر موثر بود که باورم نمیشه این همه کار از پشکل الآغ بر بیاد😅
خدایی اینقدر موثر بود که باورم نمیشه این همه کار از پشکل الآغ بر بیاد😅
1
1402/06/23
ramzani 🐣🤰
من یکی از دوستام عفونت واژن داشت دامن میپوشد عنبرنسا دود میکرد میذاشت زیر دادم عفونتش خوب شد من مسخرش میکردم 🤣🤣
خودمم عفونت گرفتم دکتر رفتم دارو استفاده میکردم ولی طول میکشید دوره درمان
خودش برام عنبرنسا اورد دود کردم خوب شدم دیگ دارو مصرف نکردم
ووو به عنبررررنساااا ایمان اوردم و مسخرش نکردم🤣🤣
خودمم عفونت گرفتم دکتر رفتم دارو استفاده میکردم ولی طول میکشید دوره درمان
خودش برام عنبرنسا اورد دود کردم خوب شدم دیگ دارو مصرف نکردم
ووو به عنبررررنساااا ایمان اوردم و مسخرش نکردم🤣🤣
0
1402/06/23
سوال کننده
منم امتحان کردم ،خوب شدم
0
1402/06/23
سوال کننده
من ترسیدم موقع بارداری استفاده کنم،حتی ترسیدم از دکترمم سوال کنم😆
0
1402/06/23
سوال کننده
دارم ژلشو خریدم،اما چون تاثیر عنبر و دیده بودم ،شک کردم الان بعد زایمانم استفاده کنم یا بزارم بعد ۳ماه دیگه
0
1402/06/23
سوال کننده
حالا میدونن یا نمیدونن ،سوال منم از پزشک محترم همین بود
0
1402/06/23
سوال کننده
ممنونم از نظراتت
0
1402/06/23
سوال کننده
من خودم زخم دهانه رحم داشتم،دکتر گفت فریز باید بشی ،منم به حرف بزرگترا گوش دادم
1
1402/06/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
به جز دوران بارداری سایر مواقع در طب سنتی ممنوعیتی ذکر نشده است، در مورد ایمنی حقیقتا پشتوانه علمی ندارد و بنا به تجربه برخی نتایج عالی گرفته اند برخی بالعکس دچار عفونت های شدید شده اند بنابراین من تصمیم گیری را به خود فرد واگذار میکنم ❤️
به جز دوران بارداری سایر مواقع در طب سنتی ممنوعیتی ذکر نشده است، در مورد ایمنی حقیقتا پشتوانه علمی ندارد و بنا به تجربه برخی نتایج عالی گرفته اند برخی بالعکس دچار عفونت های شدید شده اند بنابراین من تصمیم گیری را به خود فرد واگذار میکنم ❤️
1
1402/06/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم،از راهنماییتون
1
1402/06/23
مامان ز
اصلا هم در بارداری ممنوعیتی ندارد😪 چه برسه شما...من عنبرنسا بازم، به حرف من گوش کن، هزار درمانه لامصب
0
1402/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
0
1402/06/23
سوال کننده
اره منم معتقدم عزیزم
2
1402/06/23
مامان جوجه رنگی ها 👫 👫
خدایی چقدر قشنگ جواب میدین.ممنون از شما و حضورتون🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹❤️💚❤️💚
1
1402/06/24
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مهربانم ، من هم از لطف بی دریغی که به من دارید و باعث قوت قلب هستید ممنونم 💐❤️😘
1
1402/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




