سلام.من دخترم دو سال ودو ماهشه.هرچقدر بردیم دکتر ی بارنگفتن واکسن انفولانزا بزنین
دکتر به من واکسن پرونار پیشنهاد داد،پسرم همسن پسر شماست
دکتر بمن گفت بالای شش ماه بزن والا هرکی یچیزی میگه
دختر منپارسال زد...واقعا هم اثر داشت خیلی کم مریض شد خدارو شکر
اتفاقا منم میخواستم برای دخترم دوتا واکسن آنفولانزا و پرونار رو بزنم ولی نمیدونم سنش مناسبه یا نه و شرایط مراقبت بعد واکسنش چجوریه
من خودم هر سال تزریق کردم حتی توی بارداری
و برام خیلی خوب بود دکترش گفت 6ماه به بالا می تونن بزنن هلندیش رو
عزیزم مراقبت هاش مثل واکسنای دیگس؟قطره استامینوفن و تب؟
برای خودمون که نه تب نداره .
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم از 6 ماهگی به بعد میتوان تزریق کرد و مشکلی ندارد فقط دوز مناسب باید توسط متخصص اطفال تعیین گردد ❤️
ممنون از شما خانم دکتر زنده باشید
خواهش میکنم گل من برقرار باشید ❤️❤️❤️