سلام پزشک اوما...دخترم اول بدنش دونه های قرمز زد بعد تب کرد و گلو درد ..بردمش دکتر تب بر و آموکسی کلاو داد و سیتریزن...گفت ویروسه جدیده ولی دونه های قرمزش هی داره بیشتر میشه ..این طبیعیه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



248
1402/06/22




