شربت پلاررین پشتش نوشته بالای ۱ تا ۶ سال ۲ونیم سی سی هر ۸ ساعت
پسرم ۲سالشه دیروز دکتر داد هر 8ساعت ۲ سی سی
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️❤️
هر 8 ساعت. دو نیم سیسی بدهید ❤️
ممنونم عزیز دلم تا چند روز بدم
خواهش میکنم گل من ، تا زمانی که علامت ها برطرف شود، اگر تا 5 روز دارو دادید و خوب نشد مراجعه کنید
خانم دکتر از دیروز ک اون امپول هارو زد دیگه هیچ علائمی نداره نه تب نه ابریزش نه سرفه هیچی
خداروشکر مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست ❤️
سلام صبحتون بخیر خانم دکتر از صبح دوباره داره تب میکنه😭😭
عزیزم پلارژین را بدهید ،درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است؟
خانم دکتر خداروشکر از دیروز تب نکرد
خانم دکتر امروز مدفوعش ابکی بود و از سر شب هم دوبار استفراغ کرده چیکار کنم 😭😭😭
عزیزدلم الان دقیقا چه داروهایی میدهید؟
صبحم حالت تهوع داشت الانم اسهال شده
عزیزم کیدی لاکت زینک بدهيد و مراجعه کنید بابت بالا آوردن اندانسترون تزریقی داده شود