سلام خانم دکتر عزیز من سوزش ادرار داشتم آزمایش دادم جوابش نوشته پروتیین +1 معنیش اینه که عفونت دارم؟
0
1402/06/21
سوال کننده

0
1402/06/21
الهام ❤️🌱
عزیزم دفع پروتئین داری. ولی خیلی بالا نیست. فشارخونت چنده؟ وزنت زیاد بالا نرفته؟ ورم نداری؟ مرتب فشارتو چک کن.
0
1402/06/21
سوال کننده
فشار خونم همیشه ۱۰ روی ۷
نه وزنمم کلا خیلی بالا نیست ورمم دکترم چک کرده زیاد نداشتم
حالا دفع پروتئین یعنی چی؟
نه وزنمم کلا خیلی بالا نیست ورمم دکترم چک کرده زیاد نداشتم
حالا دفع پروتئین یعنی چی؟
0
1402/06/21
الهام ❤️🌱
توی ادرارت پروتئین دیده شده. ولی بالا نیست. ببر پیش دکترت
0
1402/06/21
سوال کننده
آره هفته ی دیگه وقت دکتر دارم میبرم
1
1402/06/21
آیناز ❤
سلام عزیزم مرتب فشار خون رو چک کنید بالا نره
دفع پروتئین همراه فشار خون بالا و افزایش وزن ناگهانی و ورم زیاد و ... نشونه ی مسمومیت بارداری هست
دفع پروتئین همراه فشار خون بالا و افزایش وزن ناگهانی و ورم زیاد و ... نشونه ی مسمومیت بارداری هست
1
1402/06/21
آیناز ❤
سر درد و تاری دید هم جزو علائمش هست ولی ممکنه همه ش تو یه نفر دیده نشه
مهمترینش دفع پروتئین و فشار بالا و ورم غیرمعمول هست
مهمترینش دفع پروتئین و فشار بالا و ورم غیرمعمول هست
1
1402/06/21
سوال کننده
ممنونم عزیزم حتما چک میکنم
0
1402/06/21
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
آخرین بار کی فشارخون کنترل شده ؟ ترشحات واژینال دارید ؟ چه ویژگی دارند ؟
آخرین بار کی فشارخون کنترل شده ؟ ترشحات واژینال دارید ؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1402/06/21
سوال کننده
فشار خونم رو امروز گرفتم ۱۰ روی ۶ بود
ترشحات واژینال فقط در حد یکم سفید رنگ یموقع هایی خیلی کم زرد میشه
شیاف واژینال استفاده میکنم
ترشحات واژینال فقط در حد یکم سفید رنگ یموقع هایی خیلی کم زرد میشه
شیاف واژینال استفاده میکنم
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزدلم قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟ ترشحات پنیری شکل یا بدبو نیستند؟
0
1402/06/21
سوال کننده
بله خودم رو شستم و از وسط جریان ادرار گرفتم اما ادرار زیادی نداشتم
نه اصلا فقط سوزش ادرار دارم اونم گاهی اوقات
نه اصلا فقط سوزش ادرار دارم اونم گاهی اوقات
1
1402/06/22
پزشک اوما
عزیزم سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید و با پزشکتان صحبت کنید که آزمایش ادرار 24 ساعته در صورت صلاحدید درخواست دهند
1
1402/06/22
سوال کننده
خیلی ممنونم خانم دکتر ❤️❤️❤️🙏🏻🌷🌷 نشونه ی دیابت میتونه باشه؟
1
1402/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و خیر دفع گلوکز بیشتر بیانگر دیابت است، مگر سابقه قند خون بالا دارید ؟
0
1402/06/23
سوال کننده
نه خانم دکتر آزمایش قند ۲ ساعته هم خوب بوده هفته ی ۲۴ دادم
1
1402/06/23
پزشک اوما
خداروشکر جانم بنابراین جای نگرانی نیست
1
1402/06/23
سوال کننده
یک دنیا ممنونم از لطفتون 😍❤️
1
1402/06/23
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1402/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️❤️
0
1402/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|150
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عفونت ادراری دارم میترسم زایمان زودرس کنم 😔😔😢
- عفونت ادراری دارم باید چیکار کنم
- عفونت ادراری و کرم واژینال تریپل سولفا
- سوزش هنگام ادرار کردن
- آزمایش دادم میشه لطفا نگاه کنین💥🙏
- با این وضع کرونا چجوری برم دکترم تا مجدد آزمایش بنویسه؟؟؟؟
- جواب آزمایش عفونت ادراری
- عفونت ادراری بعد از نزدیکی
- خانما کیا سفالکسین و یا سفیکسیم در دوران بارداری مصرف کردن؟
- عفونت ادراری در بارداری



456

