خانم دکتر من چندروز خیلی حالم بد بود فکرکنم کرونا گرفتم رفتم دکترداخلی بهم دگزا و سرم و سفیکسیم و استیل سیستئین داد گفت عفونت داری و اینا برای بارداری خطرناک نیست. دیروز هم خیلی حالم بد شد جوری که نمیتونستم بلندشم ازجام و دکتر بالاسرم تو خونه دگزا و سرم و سفازولین تجویز کرد. الان خیلی بهترم فقط سردرد اذیتم میکنه. اما نگرانیم برای جنینه نمیدونم چه تاثیری داره روش و اینکه برم سونوگرافی چک کنم خیالم راحت بشه؟ و آیا اون داروها رو ادامه بدم یا نه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



418
1402/06/21



