دکتر دخترم تاکیید کرد حتما براش واکسن هلندی پیدا کن و حتما ی دوز کامل بزن
دیروز بردم براش زدم
بماند ک صدتا دردسر کشیدم برا پیدا کردن واکسن هلندی آشنا داشتیم داروخونه برامون پیدا کرد و نگه داشت
دو دل بودم بزنم براش نمیدونم کار درستی کردم عایا!
مامانا شما هم زدید برا بچه هاتون؟٪
پرسش (1402/06/21):
کیا ب بچه های ۲تا۳سالشون واکسن آنفولانزا زدن!!!!
683
23
1402/06/21
سوال کننده
1
1402/06/21
fatemebano😍😚 ....
سلام منم میخام به پسرم بزنم شما چند گرفتید.؟
0
1402/06/21
fatemebano😍😚 ....
باید دو باز بزنید یا یا بار کافیه ؟؟آخه میگن زیر ۹ سال باید دو بار بزنن
1
1402/06/21
مامان رئوف 👑
والا من نزدم نمیزنم براش😑
1
1402/06/21
مامان رئوف 👑
میترسم
0
1402/06/21
مامان رئوف 👑
براچی شما میزنین؟؟!
0
1402/06/21
مامان گلی
سوال منم هست
0
1402/06/21
مهشید .
یکبار کافیه خیلی هم خوبه.دکتر پسر من هم تاکید میکنه بزنن.دکترش الکی چیزیو پیشنهاا نمیده
0
1402/06/21
mom(N) 😌😌
دکتر دختر منم گفت براش بزنید ویروس افتضاحی اومده متاسفانه
عفونت گوش و چشم و یهو میزنه عفونت تمام بدن
عفونت گوش و چشم و یهو میزنه عفونت تمام بدن
0
1402/06/21
مهشید .
الان مطب دکتر هستم میگن زیر ۳سال ۲ دوز بزنن فکر کنم
0
1402/06/21
مهشید .
همه هم اومدن دارن میزنن
0
1402/06/21
مامان آیلین .
واکسن هلندی چیه؟از کجا باید خرید و چه قیمته
0
1402/06/21
سوال کننده
دکتر دختر من گفت ی دوز کافیه
0
1402/06/21
سوال کننده
۳۰۰ ت هلندی
0
1402/06/21
سوال کننده
بزن عوارض نداره
0
1402/06/21
سوال کننده
هر کی یچیزی میگه
الان تزریقات ک زد براش گفت زیر ۳ سال نصف باید بزنی دو دفعه
ولی دکترش گفت ی دوز کامل بزن کافیه
الان تزریقات ک زد براش گفت زیر ۳ سال نصف باید بزنی دو دفعه
ولی دکترش گفت ی دوز کامل بزن کافیه
0
1402/06/21
عاطفه موسوی
پس چرا دکتر پسرم گفت واکسنش زیاد تاثیر نداره
0
1402/06/31
zohreh banooo😍
پسرم ۱۷ ماهشه و طبق این دستورالعمل بهش واکسن رو زدم
بچه های بالای ۶ ماه تا ۸ سال که بار اولشونه دارن واکسن رو میزنن،طبق دستورالعمل های جدید باید دوز یادآور بزنن.
یعنی بعد از تزریق اولین واکسن ،۴هفته بعد باید مجدد بزنن.
بچه های بالای ۶ ماه تا ۸ سال که بار اولشونه دارن واکسن رو میزنن،طبق دستورالعمل های جدید باید دوز یادآور بزنن.
یعنی بعد از تزریق اولین واکسن ،۴هفته بعد باید مجدد بزنن.
0
1402/06/31
Samir
اره دکتر پسر منم گفت نزن
تعجب کردم
تعجب کردم
1
1402/06/31
zohreh banooo😍
با توجه به ویروس های پیشرفته ی جدید و رعایت نکردن اطرافیان خیلی بهتره که زده بشه.
زدنش خیلی بهتر از نزدنشه
این دیگه بستگی به خودتون داره
زدنش خیلی بهتر از نزدنشه
این دیگه بستگی به خودتون داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




