سلام خانم دکتر عزیز
بچه من ۸ ماه و ۲۲ روزه هست
یکی دو ماهی هست که شوینده بدنشو عوض کردم
و اینکه چهار ماهی هست که بهش شیر خشک نان اوپتی پرو میدم به نظرتون حساسیت مال اونه؟
به دکتر نشون دادم درست نفهمیدم چی گفت ولی یه پماد داده
بچم همه بدنشو میخاره و خانم دکتر اصلا آب نمیخوره ممکنه بخاطر آب باشه؟از اگزما خیلی میترسم
بعضی از قسمت های بدنش پوست عوض میکنه و تیره هست
بعضی قسمت ها قرمزه و یه جوری هست که جدیدا پیدا شده از اول نبود؟بچه ها با اگزما متولد میشن یا بعدا پیدا میشه ؟
خیلی ممنون میشم کامل توضیح بدین
به نظرتون دکتر پوست برده بشه یا متخصص اطفال
اگه خودتون راهنمایی کنید که خیلی عالی تر هست
پرسش (1402/06/20):
علائم اگزما در کودک ۸ ماهه
320
25
1402/06/20
سوال کننده
0
1402/06/20
سوال کننده
خانم دکتر عزیز
عکس فرستادم از زیر بغل بچم
که اینطوری شده
پشت زانو
کشاله ران و گردنش اینطوری هست و زبره ولی بقیه بدنش خیلی نرمه
فقط قسمت شکم هم پوست زبر تری داره
عکس فرستادم از زیر بغل بچم
که اینطوری شده
پشت زانو
کشاله ران و گردنش اینطوری هست و زبره ولی بقیه بدنش خیلی نرمه
فقط قسمت شکم هم پوست زبر تری داره
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

خانم دکتر این آرنجش هست به نظر خودم چون چهار دست و پا میره اینطوری شده ولی خب شما دکترین بهتر میدونین
0
1402/06/20
سوال کننده
ببخشین حرف اصلیم یادم رفت
میخواستم بگم خیلی بدنشو میخارونه
میخواستم بگم خیلی بدنشو میخارونه
0
1402/06/20
سوال کننده
بعضی موقع ها لوسیون بدن ماستلا میزنم
بعضی اوقات روغن زیتون
البته
بعضی اوقات روغن زیتون
البته
0
1402/06/20
سوال کننده
البته هفته یکی دو بار
روزانه اسفاده نمیکنم
روزانه اسفاده نمیکنم
0
1402/06/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم این علامت ها از کی شروع شده؟ قبل این شیرخشک، جه شیرخشکی میدادید؟
عزیزم این علامت ها از کی شروع شده؟ قبل این شیرخشک، جه شیرخشکی میدادید؟
0
1402/06/21
سوال کننده
عکس زیبغلشو که فرستادم دقیق یادم نیست ولی خیلی وقته
اما خشکی پوست و خارش بدنش یک ماه بیشتر هست که اینطور شده
شیرخشک نمیدادم اصلا فقط شیر خودم
من نوزده سالمه و اصلا غذا میلم نمیکشه و کلا شیر خوب ندارم
خانواده و دوستام خیلی گفتن و مجبور شدم بهش شیرخشک بدم
اما خشکی پوست و خارش بدنش یک ماه بیشتر هست که اینطور شده
شیرخشک نمیدادم اصلا فقط شیر خودم
من نوزده سالمه و اصلا غذا میلم نمیکشه و کلا شیر خوب ندارم
خانواده و دوستام خیلی گفتن و مجبور شدم بهش شیرخشک بدم
0
1402/06/21
سوال کننده
از چهار و نیم ماهگی شیر خشک و شروع کردم
اولش اپتامیل گرفتم
بچم نخورد
بعدش شیر خشک اوپتی پرو نان
اولش اپتامیل گرفتم
بچم نخورد
بعدش شیر خشک اوپتی پرو نان
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزم احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هست ، به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا آزمایش مدفوع صورت گیرد ، چه مواد غذایی به دلبندتان میدهید؟ چه مکمل هایی خودتان میخورید ؟ به جای این پماد اگزاسین و اتوپیکس ایروکس بزنید
0
1402/06/21
سوال کننده
مواد غذایی
سیب زمینی
گوشت
پیاز
گوجه
عدس
برنج
این چیزا رو میدادم ولی یک و نیم ماهه هم خودم هم دختر سرما خوردیم اصلا خوب نمیشیم و اصلا نتونستم براش غذا بپزم یک ماهی هست فقط شیرخشک و سیریلاک آماده
سیب زمینی
گوشت
پیاز
گوجه
عدس
برنج
این چیزا رو میدادم ولی یک و نیم ماهه هم خودم هم دختر سرما خوردیم اصلا خوب نمیشیم و اصلا نتونستم براش غذا بپزم یک ماهی هست فقط شیرخشک و سیریلاک آماده
0
1402/06/21
سوال کننده
مولتی ویتامین ول بیبی
آهن سیدرال
آهن سیدرال
0
1402/06/21
سوال کننده
خودم هم
مکمل شیردهی هرزگاهی خوردم همیشگی نبوده
پیرفیکتیل و امگا ۳
مکمل شیردهی هرزگاهی خوردم همیشگی نبوده
پیرفیکتیل و امگا ۳
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزم یعنی یک ماه است خودتان غذا نمیخورید؟ اگر مادر شده اید در قبال فرزندتان مسئول هستید چطور توقع دارید فرزندتان خوب شود وقتی غذای مقوی نمیدهید؟ در این سن باید انواع غذاها را بدهید، سوپ ماهیچه، سوپ مرغ، کته ماهیچه، فرنی، حریره، عدسی، اوتمیل، حلیم، زرده تخم مرغ البته بعد رد احتمال حساسیت به پروتئین گاوی ، پوره میوه ها، پوره سبزیجات، اگر در این حد بیمار هستید به خانه خانواده مراجعه کنید یا از همسرتان کمک بگیرید اگرچه واقعا پختن غذا برای کودک وقت زیادی نمیگیرد، با این کار حقیقتا در حق فرزندتان ظلم جبران ناپذیری میکنید که هم در این دنیا هم در آن دنیا باید پاسخگو باشید، اختلالات رشدی و اختلالات یادگیری در آینده با این روال قطعا در انتظار خواهد بود، سرلاک غذا نیست نهایتا گاهی به عنوان میان وعده کاربرد دارد، برای پختن یک سوپ نیم ساعت هم زمان لازم نیست، خودتان هم مکمل مولتی ویتامین پریناتال را شروع کنید، کلسیم یک روز در میان بخورید و چکاپ کامل برای ارزیابی سطح ویتامین دی ، تیروئید و کم خونی و سطح آهن ذخیره خون یعنی فریتین انجام دهید ، مساله اگزما را هم جدی تر پیگیری کنید اولین قدم آزمایش مدفوع و چک حساسیت به پروتئین گاوی است ، شوینده بدن هم ایروکس کرمی باشد
0
1402/06/22
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر خدا شاهده خیلی تلاش کردم
بد غذاست نمی خوره هر چی پختم نخورد
منم چون مریض شدم و خودشم نخورد دیگه نپختم
بد غذاست نمی خوره هر چی پختم نخورد
منم چون مریض شدم و خودشم نخورد دیگه نپختم
0
1402/06/22
سوال کننده
ازین به بعد انشالله بهتر رسیدگی میکنم
0
1402/06/22
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر
برم آزمایشگاه
برای چک حساسیت به پروتئین گاوی
چی بگم بگم کدوم آزمایش میخام انجام بدم
باید از روی مدفوع آزمایش بشه
یا خون ؟
برم آزمایشگاه
برای چک حساسیت به پروتئین گاوی
چی بگم بگم کدوم آزمایش میخام انجام بدم
باید از روی مدفوع آزمایش بشه
یا خون ؟
0
1402/06/22
سوال کننده
ببخشید متخصص اطفال باشه دکترش کافیه یا باید به دکتر دیگه ای بابت حساسیت به پروتئین گاوی و اگزما، مراجعه کنیم؟
1
1402/06/22
پزشک اوما
عزیزم باید تنوع بدهید اگر خوب غذا نمیخورد با نظر اطفال زینک داده شود اگر بخواهد خود را. از روی پشت بام پرت کند اجازه میدهید؟ خیر چون شما عاقل هستید درک میکنید این کار غلط است وقتی غذا نمیخورد هم باید علت یابی و کمک کنید نوجوان نیست که بگویید نخورد منم نپختم، قوه درک که ندارد جانم
به متخصص آسم و آلرژی اطفال مراجعه کنید
به متخصص آسم و آلرژی اطفال مراجعه کنید
1
1402/06/22
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1402/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لکه های بدن نوزاد
- اگزما روی صورت نوزاد
- جوش های ریز و اگزما
- تروخدا هر کی میدونه زودتر جواب بده بچم اذیته
- اگزما یا حساسیت یا جوش؟!!
- دکتر خوب برای درمان اگزمای نوزاد در تهران ترجیحا غرب
- با حساسیت به پروتئین نوزاد چجوری کنار اومدین؟ شیر خشک آپتامیل ضدحساسیتم داره؟
- خارش پوست و اگزما پوستی
- اگزما نوزاد صورت و گردن
- اگزما شیرخوار کمککککک کنید




