باسلام و خداقوت
دکترجان پسرم شیرخشک اپتامیل میخوره ولی جدیدا پیدا نمیشه. دیشب ده تا داروخانه رو رفتیم میگن توزیع نمیشه.
بنظرتون به جای اپتامیل چه شیرخشک دیگه ای بهش بدم ؟؟
پرسش (1402/06/20):
شیر خشک مناسب کودک
472
24
1402/06/20
سوال کننده
0
1402/06/20
ندا ❤
یعنی چی توزیع نمیشه😐
0
1402/06/20
سوال کننده
نمیدونم
میگن شرکتش توزیع نمیکنه
شاید دیگه نمخواد تولید بشه
میگن شرکتش توزیع نمیکنه
شاید دیگه نمخواد تولید بشه
1
1402/06/20
ندا ❤
نه بابا، خدانکنه ازبیمارستان بخرین من خودمم اپتامیل میدم اینجا همه داروخونه هادارن
0
1402/06/20
الی ی
شاید شماره ۲ ش رو ندارن.
0
1402/06/20
fatem F
روی قوطی یه شماره هست به اون زنگ بزنین ببینید کی توزیع میکنن
0
1402/06/20
mahsa r.h.m
سوپرامیل خوبه
0
1402/06/20
. .
اپتامیل اینجا پررررررررر همه دارن
0
1402/06/20
. .
من ۴ تا قوطی اپتامیل ساده دارم
0
1402/06/20
. .
اپتامیل ۲
0
1402/06/20
. .
داداشم ب جا مرونوترا ساده خریده
0
1402/06/20
سوال کننده
مگه شما کجایین
0
1402/06/20
سوال کننده
زنگ زدم
پاسخگو نیستن
پاسخگو نیستن
0
1402/06/20
. .
لرستان،اگ خواستی تیپاکس میکنمی روزه میرسه دستت
0
1402/06/20
. .
اینجا زیاد هست من الان رفتم واسه دختر دایی شوهرم گیگوز خریدم اینجا اپتامیل زیاد هست
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 🌱🌱
مامان گل از داروخانه های بیمارستانی جویا شوید اگر یافت نشد سوپرامیل، گیگوز، ببلاک همگی مناسب هستند ، نان هم خوب است ❤️
زنده باشید 🌱🌱
مامان گل از داروخانه های بیمارستانی جویا شوید اگر یافت نشد سوپرامیل، گیگوز، ببلاک همگی مناسب هستند ، نان هم خوب است ❤️
0
1402/06/21
. .
اخه بدبخنی گیگوز و نان هم گیر نمیان ما رفتیم دنیال شیر خشک پدر و مادرا همه ناراحت
0
1402/06/21
سوال کننده
فداتو مرسی عزیزم
اگه نتونستم پیدا کنم بهت خبر میدم گلم
اگه نتونستم پیدا کنم بهت خبر میدم گلم
0
1402/06/21
سوال کننده
ممنون دکتر عزیزم
0
1402/06/21
مامان هانا❤ ☆☆
من بیومیل میدم دخترم. شیرش خوبه
کلا شیر خشکا بعضی جاها کمیاب شدن
کلا شیر خشکا بعضی جاها کمیاب شدن
0
1402/06/21
آوا جون ...
منم آپتامیل میدم پرونوترا
جدیدا اصلا تهران نیس
میگن کارخونش نمیده
حتی ۳.۴ بار اخر شماره ۲ فقط پیدا کردم گرفتم
دیروزم زیرورو کردم اصلا نبود یه چیز دیگه گرفتم دخترمم فقط اپتامیلو خوب میخوره
جدیدا اصلا تهران نیس
میگن کارخونش نمیده
حتی ۳.۴ بار اخر شماره ۲ فقط پیدا کردم گرفتم
دیروزم زیرورو کردم اصلا نبود یه چیز دیگه گرفتم دخترمم فقط اپتامیلو خوب میخوره
0
1402/06/21
. .
من پرونوترا میدم
0
1402/06/21
. .
پلاس تو ترب هست من گرفتم سفارش بده پست میکنن
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزدلم سوپرامیل را امتحان کنید، متاسفانه شرایط دارویی کشور گاها دچار نوسانات جدی میشود ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما یه شیر خشک معرفی کنید که وزن گیریش خوب باشه
- بچه ها راهنمایی درباره شیرخشک
- تاریخ استفاده از شیرخشک
- اسهال ازشیرخشک ایا هست؟
- معرفی شیرخشک کودک 10 ماهه
- کیا بچشون شیر خشکیه من عذاب وجدان دارم ما،د،ر بدی هستم
- معرفی شیرخشک مناسب برای نوزاد
- ایا شیرخشک باعث میشه شکم نوزاد بگیره
- بالا اوردن شیرخشک نان ۱
- شیرخشک نوزاد پانزده روزه




