سلام وقت بخیرپسرم ۴ماه و ۱۷ روزشه و شیر مادر و شیر خشک میخوره .میتونم فرنی و .... رو شروع کنم بهش بدم؟؟میتونه برگرده و سرشو کامل نگه میداره