سلام خانم دکتر جان من چهار ماهه سزارین شدم فقط شیر خودمو میدم بچم پریروز امپول سه ماهه زدم به باسنم زد امروز هم به اشتباه دوباره امپول سه ماهه زدم از بازوم زد خانم دکتر برا بچم ضرر میکنه چون شیر خودمو مبدم الان چکار کنم ممنون میشم جواب بدین
0
1402/06/20
setare ..
فوقش چند روز شیر خودتو نده.ولی واسه خودت ضررش بیشتره فک کنم
0
1402/06/20
سوال کننده
چکار کنم دکتر سریع تر جواب بده
0
1402/06/20
leila m
اصلانزن خیلی ضرر داره
0
1402/06/20
leila m
تودوسه روز2تاآمپول زدی چخبره همونقدقوی هست که تاسه ماه اثرداره حامله نمیشی باز شماکه دوتازدی به فکرخودت باش عزیزم ضرر عوارض به توداره
0
1402/06/20
سوال کننده
خانم دکتر خواهشا جواب بدین
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم چه کسی برایتان دو نوبت این آمپول را زده؟ آمپول سه ماهه مشکلی در شیردهی ندارد ولی چرا دوبار تزریق کردید؟!!
عزیزم چه کسی برایتان دو نوبت این آمپول را زده؟ آمپول سه ماهه مشکلی در شیردهی ندارد ولی چرا دوبار تزریق کردید؟!!
0
1402/06/20
سوال کننده
خانم دکتر اشتباهی شد مقصر من بودم الان برا بچم ضرر داره
0
1402/06/20
سوال کننده
خانم دکتر جان برا خودم یا بچم چه ضرری داره
1
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزم نوشتم که مشکلی برای شیردهی ندارد، ولی برای خودتان بله خطرساز است اگر سطح تنگی نفس، درد در قفسه سینه، سرفه مکرر، سرفه خونی، تاری دید، تورم یک طرفه اندام حس گرما و قرمزی در یک دست یا پا، درد شدید در یک دست یا پا داشتید فورا به بیمارستان مراجعه کنید، صحیح این بود که قبل تزریق میپرسیدید حالا که تزریق کردید چکار کنیم؟ چه میتوان کرد؟ آب ریخته جمع نمیشود فقط باید دعا کرد بی خطر این دوران طی شود
0
1402/06/25
سوال کننده
خانم دکتر اگه عوارض داشته باشه چند روز بعدش معلوم میشه
0
1402/06/26
پزشک اوما
قابل پیش بینی نیست جانم اما همینکه الان حالتان خوب است جای اميدواری است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



452

