سلام خانم دکتر
دخترکم ۸ ماهه هست من خواب بودم از رو تخت افتاد و همون موقع یک عالمه استفراغ کرد
بعد اون گریه اش زود ساکت شد و رد قرمزی بسیار بسیار کمرنگی رو پیشونیش هستش
همین الان باید بریم بیمارستان؟
خدانکردهدبعدا مشکل پیش نمیاد؟
الان مثل قبلا هست
علائمش مثل گیجی خواب آلودگی همین الان دیده میشه یا بعدا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



443
1402/06/20


