سلام دخترم ۴۰ روزشه سرما خورده الانم جایی دکتر نیست سینه اش خس خس میکنه _نمیخوابه_ ریفلاکس و کولیک هم داره اما امشب بیشتر از روزای قبل بالا میاره گریه هم زیاد میکنه
امشب چی بدم بهش ک راحت بخوابه ک فردا ببرم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



219
1402/06/19





