سلام به همگی...دخترم ۸ ماه و ۲۷ روزشه...سه روزی هست ک ویروس جدید اسهال و استفزاغ زو گرفته، سرم بهش زدیم، پدی لاکت هم استفاده کرد...از دیروز استفراغش بند اومد ولی امروز مجدد شیر بالا آورد..اسهال هم تا۷ بار در روز داره ولی قوامش سفت تر شده..
بی حاله همش و اشتهای زیادی هم نداره...ببرم دکتر مجدد یا راهکار خونگی هم داره ک استفادع کنم؟ هم شیر خودمه هم نان۲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



253
1402/06/19


