سلام دکتر جان
وقت به خیر الان رفتم سرویس بهداشتی متوجه شدم مقدار خیلی کمی تو ترشحاتم خون هست
خیلی ترسیدم ، چه اقدامی انجام بدم دکترجان؟
دیروز رابطه هم داشتم
ممکنه به همین دلیل باشه؟
پماد کلوتریمازول هم استفاده میکنم
پرسش (1402/06/19):
ترشح خونی هفتهی ۳۶
778
110
1402/06/19
سوال کننده
0
1402/06/19
سوال کننده

ترشح به این شکله دکتر جان معذرت میخام بابت عکس🙏🏻
0
1402/06/19
fateme 007
دردم داری؟
1
1402/06/19
fateme 007
من ترشح خونی دیدم، یکمی هم درد داشتم، دو روز بعدش زایمان کردم ، البته من ۳۹ هفته و سه روز بودم
0
1402/06/19
سوال کننده
نه درد منظم ندارم
همین دردای همیشگی که یه خسته بشم حالت گرفتگی داشته باشم به همون صورته
همین دردای همیشگی که یه خسته بشم حالت گرفتگی داشته باشم به همون صورته
0
1402/06/19
سوال کننده
ترشح شماهم همین شکلی بود عزیزم؟
1
1402/06/19
fateme 007
اره ، ولی کم نبود، هر دفه ک میرفتم دسشویی بیشتر میشد
0
1402/06/19
سوال کننده
خیلی میترسم آخه من هنوز ۳۷ هفته رو هم کامل نکردم میترسم بچه هنوز کامل نباشه😟😟
0
1402/06/19
fateme 007
از کی ترشح داری؟ بیمارستان نرفتی؟
0
1402/06/19
سوال کننده
من دیروز چک کردم چیزی نبود
الان هم اتفاقی دیدم
چون دستشویی فرنگی استفاده میکنم متوجه نمیشم
ولی تا الان که دیگه نیومده
الان هم اتفاقی دیدم
چون دستشویی فرنگی استفاده میکنم متوجه نمیشم
ولی تا الان که دیگه نیومده
1
1402/06/19
fateme 007
ایشاا... ک چیزی نیس، ولی حتما چک بکن ک اگ بیشتر شد بری بیمارستان
0
1402/06/19
سوال کننده
امروز صبح دیدم
نه بیمارستان نرفتم ، همسرم خونه نیست
بچه هم تکون میخوره
نه بیمارستان نرفتم ، همسرم خونه نیست
بچه هم تکون میخوره
0
1402/06/19
سوال کننده
انشاءالله
ممنونم عزیزم حتما
ممنونم عزیزم حتما
1
1402/06/19
باران روشن فکر
من یه ذره ترشح اومد فرداش تو ۳۴ هفته زایمان کردم خیلی جدی بگیرید
0
1402/06/19
سوال کننده
بچه مشکلی نداشت عزیزم؟
0
1402/06/19
سوال کننده
بعد از به دنیا اومدنش دستگاه گذاشتن؟
1
1402/06/19
مامانه هستی
منم ترشح دیدم رفتم بیمارستان دو ساعت بعدش رفتم زایمان😥
0
1402/06/19
سوال کننده
ای وای استرس گرفتم😟😟
0
1402/06/19
سوال کننده
چندوقتتون بود عزیزم؟
0
1402/06/19
سوال کننده
ترشح شماهم کم بود؟
1
1402/06/19
مامانه هستی
توکل بخدا کن
1
1402/06/19
مامانه هستی
۳۷ و ۵ روز
1
1402/06/19
سوال کننده
به امید خدا
انشاءالله همه ی بچه ها سالم برسن بغل ماماناشون
انشاءالله همه ی بچه ها سالم برسن بغل ماماناشون
1
1402/06/19
مامانه هستی
اره
0
1402/06/19
سوال کننده
برای شما خداروشکر دیگه کامل بوده
من میترسم یه وقت زودتر باشه بچه کامل نباشه
خدا خودش مراقبش باشه
من میترسم یه وقت زودتر باشه بچه کامل نباشه
خدا خودش مراقبش باشه
1
1402/06/19
مامانه هستی
مواظب خودت باش اگ الان نمتونی بری بیمارستان راه نرو چیز میز هم جابجا نکن تا آقاتون برسه
1
1402/06/19
مامانه هستی
آمپول ریه نزدین؟
1
1402/06/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم
حتما همین کارو میکنم
حتما همین کارو میکنم
0
1402/06/19
سوال کننده
نه دیروز برای چکاب رفتم پیش دکترم
چیزی نگفتن
چیزی نگفتن
1
1402/06/19
مامانه هستی
اره کامل بود ولی خودم اصن امادگی نداشتم فقط گریه میکردم ک بزارین برم😐
1
1402/06/19
مامانه هستی
الان شما ۳۷ و پر کردی؟
1
1402/06/19
مامانه هستی
منم چیزی نگفته بودن و نزده بودم
0
1402/06/19
سوال کننده
بازم خداروشکر به خیر گذشته
خدا بهم رحم کنه
خدا بهم رحم کنه
1
1402/06/19
سوال کننده
نه الان ۳۶هفته و۳ روزم
1
1402/06/19
سوال کننده
انشاءالله که برای منم ختم به خیر بشه
بچه به موقع بیاد
بچه به موقع بیاد
1
1402/06/19
مامانه هستی
انشالله برا شمام بخیر میگذره خیلی لحظه های استرس زایی هست 😓
0
1402/06/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم انشاءالله...
1
1402/06/19
مامانه هستی
فدات....
0
1402/06/19
سوال کننده
stk: |~|11|~|139
1
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
جهت معاینه مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم این احتمال هم هست که در پروسه زایمان باشید ❤️
جهت معاینه مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم این احتمال هم هست که در پروسه زایمان باشید ❤️
0
1402/06/19
سوال کننده
ممنونم دکترجان
الان همسرم خونه نیست میتونم تا دوساعت دیگه برم ؟
الان همسرم خونه نیست میتونم تا دوساعت دیگه برم ؟
1
1402/06/19
پزشک اوما
اگر درد و فشار بر واژن ندارید بله جانم نترسید ❤️
0
1402/06/19
سوال کننده
نه دکترجان
درد و فشار اصلا ندارم
درد و فشار اصلا ندارم
0
1402/06/19
سوال کننده
دکترجان مشکلی نیست که زودتر از ۳۷ هفته معاینه انجام بشه؟
چون دکتری که تحت نظرشون هستم گفتن هفته ی بعد مراجعه کنم برای معاینه ی لگن
چون دکتری که تحت نظرشون هستم گفتن هفته ی بعد مراجعه کنم برای معاینه ی لگن
0
1402/06/19
سوال کننده
البته ترشحم دیگه ندیدم همون صبح یه بار دیدم
1
1402/06/19
مامان دنیز جون🎀
من اینقدر فشار روی واژنم هست بعضی وقتا میگم الانه بچه دنیا بیاد.. دکترمم هنوز تکلیفمو مشخص نکرده. دوس دارم سز کنم
0
1402/06/19
سوال کننده
الان دوباره ترشح خونی اومد🥺🥺🥺
انشاءالله به سلامتی زایمان میکنی عزیزم
شما دیگه خداروشکر هفتت بالاس
منم الان دارم بیمارستان انشاءالله که مشکلی نباشه
برام دعا کن عزیزم
انشاءالله به سلامتی زایمان میکنی عزیزم
شما دیگه خداروشکر هفتت بالاس
منم الان دارم بیمارستان انشاءالله که مشکلی نباشه
برام دعا کن عزیزم
1
1402/06/19
پزشک اوما
عزیزم مشکلی ندارد ولی مراجعه کنید زودتر باتوجه به تکرار ترشح خونی سریعا معاینه شوید اگر نیاز است بتامتازون تزریق گردد اگرچه باتوجه به سن بارداری ضرورتی هم ندارد
1
1402/06/19
سوال کننده
چشم دکتر جان
الان توراه بیمارستان هستم
ممنون از حضور و قوت قلبتون🙏🏻🌺
انشاءالله که مشکلی نباشه
الان توراه بیمارستان هستم
ممنون از حضور و قوت قلبتون🙏🏻🌺
انشاءالله که مشکلی نباشه
0
1402/06/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم. نترسید و منتظر اخبارتان هستم ❤️😘
0
1402/06/19
زهرا مامان نفس خانم
سلام.زهرا چیشد؟
0
1402/06/19
سوال کننده
سلام دکتر جان
من از ظهر بیمارستان هستم
ظهر در حد لکه بینی بود ازم ان اس دی گرفتن گفتن شرایطش خوبه
بعد فرستادم سونوگرافی که سونوگرافی هم گفت آب دور بچه زیاده و سن بارداری ۳۵ هفته و پنج روز بود و طول سرویکس هم ۱۲ میلیمتر شده
الان هم تبدیل به خونریزی شده ، لخته هم داشتم
مجدد معاینه شدم شرایط بچه نرماله ، دهانه ی رحم همچنان مثل ظهره یه مقدار باز شده
با دکترم تماس گرفتن گفتن که باید بستری بشم در معرض زایمان زودرس هستم
نظر شما چیه دکتر جان با این شرایط؟
بتامتازون هم ظهر سه تا باهم تزریق کردم
من از ظهر بیمارستان هستم
ظهر در حد لکه بینی بود ازم ان اس دی گرفتن گفتن شرایطش خوبه
بعد فرستادم سونوگرافی که سونوگرافی هم گفت آب دور بچه زیاده و سن بارداری ۳۵ هفته و پنج روز بود و طول سرویکس هم ۱۲ میلیمتر شده
الان هم تبدیل به خونریزی شده ، لخته هم داشتم
مجدد معاینه شدم شرایط بچه نرماله ، دهانه ی رحم همچنان مثل ظهره یه مقدار باز شده
با دکترم تماس گرفتن گفتن که باید بستری بشم در معرض زایمان زودرس هستم
نظر شما چیه دکتر جان با این شرایط؟
بتامتازون هم ظهر سه تا باهم تزریق کردم
0
1402/06/19
سوال کننده
من الان چیکار کنم دکتر جان؟
1
1402/06/19
زهرا مامان نفس خانم
چرا سن بارداری کمتر گفته؟الان بستری هستی؟
2
1402/06/19
مامان علی 💞💞💞
چراانقدرتفاوت سن بارداری!؟🤔
1
1402/06/19
مامان دنیز جون🎀
ممنون عزیزم همچنین قربونت انشاا.. شماهم بسلامت زایمان کنی نگران نباش من خیلیا دیدم 31 هفته اینام زایمان کردن. ایشالا کوچولوتو صحیح و سالم بغل میگیری
1
1402/06/19
پزشک اوما
سلام نازنينم به روی ماهتون
بله حتما باید با این شرایط تحت نظر باشید بستری بمانید جانم
بله حتما باید با این شرایط تحت نظر باشید بستری بمانید جانم
1
1402/06/20
Nahid 💕
زهرا جان در چه حالی؟؟
1
1402/06/22
سوال کننده
ممنونم دکترجان🌺
پسرکم دوشب پیش دنیا اومد☺️
خداروشکر حالمونم خوبه
ممنون از لطفتون دکترجان🌺😍
سلامت باشید انشاءالله
پسرکم دوشب پیش دنیا اومد☺️
خداروشکر حالمونم خوبه
ممنون از لطفتون دکترجان🌺😍
سلامت باشید انشاءالله
1
1402/06/22
مامانه هستی
آخی مبارکه😍
1
1402/06/22
سوال کننده
ممنون از همه ی دوستانی که نگران بودن
ببخشید احوالم خیلی مساعد نبود
انشاءالله به سلامتی زایمان کنید😍🌺
ببخشید احوالم خیلی مساعد نبود
انشاءالله به سلامتی زایمان کنید😍🌺
0
1402/06/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم❤️🌺
1
1402/06/22
fateme 007
مبارک باشه عزیزم. قدمش خیر باشه برات😍😍😋
0
1402/06/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم
خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه براتون❤️
خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه براتون❤️
1
1402/06/22
Nahid 💕
عزیزم قدمش مبارک باشه 😍😍
واسه ما هم دعا کن زهراجان
واسه ما هم دعا کن زهراجان
1
1402/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، ای جانم عزیزم قدم نورسیده مبارکتان باشد ، خداروشکر که حال شما مامان دوست داشتنی و گل پسر عزیز ما خوب است الهی همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید 💜❤️💗💓😘
0
1402/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/06/23
سوال کننده
ممنونم ناهیدجان
حتما عزیزم ، انشاءالله به سلامتی زایمان کنی کوچولوتو بغل بگیری 😌❤️
حتما عزیزم ، انشاءالله به سلامتی زایمان کنی کوچولوتو بغل بگیری 😌❤️
1
1402/06/23
Nahid 💕
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




