الگه این ماه شد ک شده اگه نشد از ماه دیگه جلوگیری میکنم 🥲دیگه روانی برام نمونده
خوب حتمابارداری پری عقب افتاده انشاالله که بارداری
کلومیفن بخوری نیازبه آمپول آزادسازی نداره من چندماه پیش 5پری یکی خوردم چنان تخمدانهام به درداومددیگه نخوردم ترسیدم
حالا تا فردا شب اگه پری نشدم بی بی میزنم 🥲
سلام به روی ماهتون عزیزم
اگرچه تحت تاثیر مصرف داروها گاهاً ممکن است نظم سیکلها به هم بریزد اما پاسخ منفی بیبی چک نیز خطای زیادی دارد بنابراین فردا یک آزمایش خون جهت تعیین تکلیف نهایی انجام دهید امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد❤️
ممنون دکتر جان ایشالا هر چی خیره ..
فقط ی چیزی امکان داره از کیست هم باشه این تاخیر ؟؟
خواهش میکنم گل من ، تاخیر علل مختلفی میتواند داشته باشد. بارداری، کیست، اختلال هورمونی، استرس و. الی آخر
سلام شما یه دونه قرص کلومیفن خوردی یا روزی دوتا؟