سلام خانم دکتر
ویتامین د دخترم ۵۰ بود ک البته ناشتا نبود و چند دقیقه قبل آزمایش یکم بیسکوییت خورده بود
الان دکتر بهش قطره داده و دو تا امپول ک دو ماه بزنم
امپول خطرناک نیس براش؟
پرسش (1402/06/18):
تزریق آمپول د۳ ۳۰۰۰۰۰ برای کودک دو ساله
497
11
1402/06/18
سوال کننده
0
1402/06/18
❤️panah❤Rasta❤ 😍
از رنج آزمایشش کمتر بود؟؟ ۵۰ ک فکر کنم نرمال هشت
0
1402/06/18
❤️panah❤Rasta❤ 😍
هست
0
1402/06/18
سوال کننده
یه مقدار از رنج پایین تر بود
0
1402/06/18
سوال کننده

0
1402/06/18
مهشید .
سیصد هزار؟؟؟
0
1402/06/18
سوال کننده
اره
0
1402/06/18
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ویتامین دی ش ک نرماله بالای ۲۵ خوبه
0
1402/06/18
سوال کننده
ولی ناکافیه
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بنظر من میتوان آمپول با دوز پایینتر هم داد بهتر است با یک متخصص اطفال دیگر هم مشورت کنید
بنظر من میتوان آمپول با دوز پایینتر هم داد بهتر است با یک متخصص اطفال دیگر هم مشورت کنید
0
1402/06/20
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
دوز پایین تر ینی نصف این آمپول؟
دوز پایین تر ینی نصف این آمپول؟
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزم همانطور که گفتم باید با متخصص اطفال دیگری مشورت کنید این موارد در حوزه اطفال هستند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




