سلام وقتتون بخیر
تقریبا ۵ روز پیش واکسن یکسالگی دخترم رو زدیم
دو روز بعد تزریق به مدت دو روز تب کرد
اما نه شدید با استامینوفن کنترل میشد
امروز صبح تا حالا سرفه های معمول که در طول روز داره صداش شبیه خروسکه
اما هیچ علامت دیگه ای از سرماخوردگی نداره
حال عمومیش هم خوبه
آیا سرما خورده یا از علائم واکسنه؟
نیازه داروی خاصی بهش بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



258
1402/06/18



