سلام خانم دکتر عزیزم
دفعه قبل که پریود شدم دو روز لکه بینی بود و دو روز خونریزی داشتم فقط که برعکس همیشه بود چون همیشه ۷ روز تمام خونریزی داشتم و بعد از پریودم زیر دلم خیلی تیر میکشید البته شدید نبود ولی دفعاتش زیاد بود
توی تایم تخمکگذاریم برعکس دفعه های قبل ترشح نداشتم اصلا و خیلی تعجب کردم.
همیشه بعد تخمکگذاری سینه درد شدیددد میگرفتم تا روز پریودم ولی ایندفعه هیچ سینه دردی نداشتم و جمعه صبح باید پریود میشدم ولی نشدم و من همیشه پریودم سر وقت و حتی سر ساعت صبح میشدم الان ۵ ساله پریودم منظمه و اولین بار بود دو روز تاخیر دارم
ولی بی بی چک زدم امروز و ازمایش دادم هردو منفی بود
به نظر شما پس بارداری منتفیه درسته؟ اگر باردار نیستم پس چرا اینجوری شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



269
1402/06/18


