سلام خانم دکتر
چند هفته پیش ویروس جدید رو گرفتم
بعد با بی قراری و آبریزش بینی پسرم به دکتر مراجعه کردیم ک گفتن گلو و گوشاش عفونت داره و گوش سمت راستش بیشتر
دارو آموکسی سیلین و شربت سیتریزین و مونته لوکاست و قطره بینی و پلارژن تجویز کردن که بعد از دو سه روز آبریزش قطع شد دیگ هیچی دارو ندادم فقط آموکسی سیلین ادامه دادم تا هفت روز
ولی قطره بینی به هر ترفندی بخوام بریزم مقاومت میکنه
بعد از هفت روز باز گریه و بی قراری داشت مراجعه کردیم گفتن گوش راستش هنوز عفونت داره و آموکسی رو سه روز دیگ ادامه دادیم
الان یک هفته از دوره درمان ده روزه گذشته ولی همچنان ب گوشاش دست میگیره و گوش سمت راستش ترشح زرد داره... دکترشون گفتن ده شب نئوتادین بهش بدیم ،فقط دیشب اولین بار خورد
نمیدونم چکار کنم خوب بشه ،الان با نیوتادین خوب میشه؟
و اینکه حالت خوابیده بهش شیر میدم ،تاثیر داره؟ حوله گرم و اینا میشه استفاده کرد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333
1402/06/18


