سلام بچه من هفت روزشه کلا بعد شیر اروغ نمیزنه و هیچ راه حلی ام روش جوابگو نبوده ولی نفخ و دل دردم نمیکنه و خروج باد معده داره
سمت ظهر و عصر و تقریبا در دو وعده از شیر دهی روز بعد شیر دهی بیقراری میکنه و با اینکه خوب خورده و سکسکه هم میکنه و گاهی حتی بالا میاره بازم شیر میخواد و اینجور مواقع فقط بالا میاره و سکسکه میکنه بقیه دفعات بالا نمیاره
حجم شیرم به نظر خودم خوبه و تعداد دفعات ادرار و مدفوعش با توجه به حرف دکترش خوبه و مشکلی نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434
1402/06/18




