لباس زیاد بهش نپوشون یه بادی کفایت میکنه
از تاپیک عکس بگیر بفرست پشتیبانی تا خانم دکتر زودتر جواب بدن
ن لباس زیاد نداره تیشرت وشورتک
احتمالا ویروس گرفته عزیزم
ای وای خداخودش رحم کنه چیکار کنم
نترس بچه ها تا از آب و گل دربیان هزار بار تب میکنن
فقط تبش مرتب با تب سنج کنترل کن اگه دیدی پایین نمیاد ببرش دکتر
لباس نازک و سفید تنش کن
پیاز حلقه کن بذار کف پاش
درجه تب رو بگیر بنویس تا خانم دکتر ببینند چندِ که بر اساس اون شیاف یا پروفن تجویز کنند
تب سه روزه داره مواظبش باش فعلا هر ۴ ساعت دو برابر وزنش قطره استا بده ،اگه هم تبش خیلی بالا بود ب جای قطره شیاف بگذار ولی زودتر از ۴ ساعت نه ،مرتب چکش کن ،دیدی با دارو پایین نیومد پاشویه اش کن با اب ولرم و اینکه حتما ببر دکتر
برای دختر من بالاتر از ۳۸.۵ نمیرفت بعد سه روزم خوب شد خداروشکر
سلام به روی ماهتون مامان جان
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 💙