Ooma
پرسش (1402/06/17):

سلام دلیل نبض زیر شکم چیه ایا

سلام دکتر جان و دوستان اومیدوارم خوب باشید من چند روزه زیر شکمم احساس نبض دارم و ترشحات سفید رنگ ژلاتینی هم دارم فاصله بین ادرارمم کم شده و هنوز تا پریودیم طبق اوما هفت روز مونده بنظرتون اینا علاعم بارداری بنظرتون بی بی بزنم جواب میده؟

نبض شکمو منم دارم یاد بارداریم میوفتم😀 انگار بچس تو دلم😅
نه زوده فکر نکنم از الان مشخص بشه
سلام گلم.
یه هفته دیگه دندون رو جیگر بزار بعد بی بی بزن ، انشالله بیای بگی مثبته😍
خخخخ
انشالله هرچی خدا میخاد بشه
سلام عزیزم، منم دو روز پیش زیر شکمم مثل نبض میزد.
انقدر محکم بود انگاری بچه لگد میزنه. چند روزه دیگه تخمک گذاریمه
با اجازه ت اعلان رو روشن میزارم ببینم دلیلش چی میتونه باشه
سلام به روی قشنگتون عزیزم
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید 💗
علامت های جسمانی بارداری را مشخص نمی‌کنند، و بعید است در این زمان بی بی چک جواب بدهد، می‌توانید انجام دهید اما اگر منفی بود صبوری کنید تا موعدتان برسد اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید 💙
ممنونم
من روز تخمک گذاریم یه ده روز قبل بود نبضامم یواشه وقتی دراز میکشم متوجه میشم
هرچی هست فعلا باید صبوری کنم 🙂
خواهش میکنم جانم
سلام
امروز روز دوم پریودیمه که هنوز پریود نشدم
دنیز
سلام گلم

بی بی چک نزدی؟
نه هنوز
بی بی چک بزن خبرمون بده😍😍😍
به همسرم گفتم بخره شب میاد خونه فردا صب ببینم چی میشه
باشه عزیزم 😅😅
پس ما میشینیم تو تاپیک تا عکس بی بی چک بفرستی😍
😅😅😅😅باشه
بنظرت نزارم هفت روز بگذره
ن عااامو عجب دلی داریااااا.
لااقل هاله ک میندازه😁
مامان رها چیکار کردی؟😍
سلام دلیل نبض زیر شکم چیه ایا
بنظرتون مثبت
🫥🫥
نه🫥
انشالله دفعه بعدی مثبت شه 😍
😮‍💨😮‍💨
قربونت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.