سلام دکتر جان و دوستای گلم.
من الان سه ماه از زایمان سزارینم میگذره و هنوز پریود هم نمیشم.
میخواستم بدونم بهترین موقع انجام آزمایش پاپ اسمیر کی هست؟
و اینکه قبلش چه کارهایی انجام بدم یا ندم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



235
1402/06/17



