سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید ❤️
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و مشکلی ندارد 💗
ممنونم خانم دکتر، تو آزمایش کم خونی هم بررسی شده؟ چون همش دست و پاهام خواب میره، به پهلو که میخوابم اون سمت بدنم که زیر بوده بی حس میشه حتی لگنم
خداروشکر، همش استرس قندو داشتم، آخه نسبت به 25 هفته بیشتر شده
بله بررسی شده اما سطح فریتین یعنی آهن ذخیره خون چک نشده و نگران نباشید سطح قند خون طبیعی است
ممنون خانم دکتر، برقرار باشید😘
خواهش میکنم گل من ، شاد و سلامت باشید 💗💗