سلام.پسرم چهارماهشه و من اولین پریودی بعداز زایمانم ۱۱ مرداد ماه بود الان هنوز پریودنشدم و طبق شناختی که دارم همیشه چندروز زودتراز موعد پریود میشدم.چندروز پیش بی بی چک زدم منفی بود.تشخیصتون چیه؟؟؟نامنظمی پریود بعد از زایمان طبیعی؟؟؟
0
1402/06/17
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
سلام
اگه میخای پزشک جوابتو بدن اول سوالت باید مخاطب قرارشون بدی وگرنه جواب نمیدن
اگه میخای پزشک جوابتو بدن اول سوالت باید مخاطب قرارشون بدی وگرنه جواب نمیدن
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم
1
1402/06/17
پاییز 🍀
آره عزیزم من بعد از زایمان خیلی نامنظم بودم ۱۶ روز ۱۳ روز عقب مینداختم البته اونهایی که شیر خودشون رو میدن .
ولی اگر رابطه محافظت نشده داری باز هم بی بی چک بزن
ولی اگر رابطه محافظت نشده داری باز هم بی بی چک بزن
0
1402/06/17
سوال کننده
ممنونم
1
1402/06/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
شیردهی از سینه دارید ؟
شیردهی از سینه دارید ؟
0
1402/06/18
سوال کننده
بله دکتر هم از سینه شیرمیدم هم شیرخشک چون شیر کمه و مقوی نیست
0
1402/06/18
سوال کننده
شیرخودم کمه ولی قطعش نکردم
0
1402/06/18
پزشک اوما
عزیزم میتواند تابع نوسانات هورمونی دوران شیردهی باشد، اما اگر تداوم داشت آزمایش خون انجام دهید
0
1402/06/18
سوال کننده
تاچه مدت ادامه داشته باشه بعد برم آزمایش خون بدم؟؟؟!!!
1
1402/06/19
پزشک اوما
اگر تاخیر بیشتر از دوهفته داشتید آزمایش خون بدهید
1
1402/06/19
سوال کننده
ممنونم
0
1402/06/19
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



384

