سلام دکتر پسرم گفت بالای ۶ماه میتونید بزنید دو دوز
منم دو دلم
واقعا منم موندم بزنم یا نه
البته من برای پسرم نمیزنم برای دخترم فقط میخوام بزنم اونم چون میخواد بره مدرسه
واقعا زدنش تاثیر داره؟؟
من یکی از فامیلای همسرم چندسال پیش زدن، اونا بیشتر از ماها درگیر آنفولانزا شدن،
ن طحالمو دراوردن گفتن چون ممکنه زود زود دچار عفونت بشم باید واکسن بزنم
والا منم میخوام همین رو مامان بشم
سلام به روی ماهتون مامان جان
مجموعاً تزریق واکسن آنفولانزا برای کودکان و گروههای حساس ایده منطقی است اما نباید این تصور را داشته باشید که فرزندتان اصلاً بیمار نمیشود هدف از تزریق واکسن آنفولانزا کاهش خطر مرگ و میر در پی ابتلا به این بیماری است، همچنین برای تصمیم گیری نهایی باید از متخصص اطفال دلبندتان مجوز بگیرید ❤️
ممنونم از راهنمایی شما😘😘😘