دوروز بود دل درد شدید داشتم و اندکی حالت تهوع و خارش در مقعد دارم امروز در مدفوع خودن کرمک سفید دیدم ایا به جنین منتقل نمیشه؟و برای درمانش چیکار باید بکنم خارش مقعد اذیتم میکنه
0
1402/06/16
فهیمه N
سلام عزیزم من تجربه ای ندارم ولی بنظرم با توجه ب بارداریت هرچه زودتر با دکترت درمیون بزاری دارو بخوری خیلی بهتره🌹
0
1402/06/16
زینب قناد
فکر نکنم ب بچه اثر کنه
تا بیشتر نشده زود برو دکتر شربت بهت میدن شکمتو تخلیه میکنه زود ب زود
تا بیشتر نشده زود برو دکتر شربت بهت میدن شکمتو تخلیه میکنه زود ب زود
0
1402/06/16
سوال کننده
حتما پیگیری می کنم که مشکلی پیش نیاد
0
1402/06/16
سوال کننده
میدونین چه شربتی میدن؟
0
1402/06/16
فاطمه بانو
عزیزم نترس انگل هست گرفتی
احتمالا از یکی گرفتی
چون مسری هست
مثلا یکی دست الودشو بزنه ب شیر اب بعد شما باهمون دست شیرو باز کنی ودستتو بشوری و باز ببندی بهت انتقال پیدا میکنه
احتمالا از یکی گرفتی
چون مسری هست
مثلا یکی دست الودشو بزنه ب شیر اب بعد شما باهمون دست شیرو باز کنی ودستتو بشوری و باز ببندی بهت انتقال پیدا میکنه
0
1402/06/16
فاطمه بانو
علایم هم تهوع
خارش مقعد
خارش واژن
بی اشتهایی
بیخوابی و .... هست
خارش مقعد
خارش واژن
بی اشتهایی
بیخوابی و .... هست
0
1402/06/16
فاطمه بانو
عزیزم من دانشجو بودم همخونه ایم گرفت
تمام خونرو شستم
و دکتر ب هممون قرص انگل داد میخوردیم ناشتا چون ممکن بود هممون بگیریم
تمام خونرو شستم
و دکتر ب هممون قرص انگل داد میخوردیم ناشتا چون ممکن بود هممون بگیریم
0
1402/06/16
فاطمه بانو
حتما رعایت بهداشتی بکن
دستاتو بشوز
ملافه روتختی رو با بشوز
لباس زیرهاتو بنداز اگ نوهست حتما بشور اتوی داغ بزن
دستاتو بشوز
ملافه روتختی رو با بشوز
لباس زیرهاتو بنداز اگ نوهست حتما بشور اتوی داغ بزن
0
1402/06/16
فاطمه بانو
ب ما دکتر مبندازول داده بود ولی نمیدونم تو بارداری مجازه یا ن
0
1402/06/16
فاطمه بانو
شروع ب درمان ک کردب حتما سنگ دسشوییو بشورین هرروز
شیر اب رو حتما هردفعه اول دستتونو مایع بشورین بعد شیرو بشورین
یبار دیگ دستتونو بشوزین
کامل زیر ناخنتون هم بشوزین
ناخنت اگ بلنده کوتاه کن
شیر اب رو حتما هردفعه اول دستتونو مایع بشورین بعد شیرو بشورین
یبار دیگ دستتونو بشوزین
کامل زیر ناخنتون هم بشوزین
ناخنت اگ بلنده کوتاه کن
0
1402/06/16
فاطمه بانو
شاید با ی دوره قرص کرمها بمیرم ولی تخمهاش زنده میمونن دو سه هفته
حتما حواست باشه
حتما حواست باشه
0
1402/06/16
فاطمه بانو
لعنتی یاد اون دوره افتادم وقتی دوستم گفت کرم دیده توی مدفوعش و فهمیدم مسری هست
دلم میخواست فقط بمیرم چون فوبیا دارم ب هر حشره و موجودی
دلم میخواست فقط بمیرم چون فوبیا دارم ب هر حشره و موجودی
0
1402/06/16
فاطمه بانو
صبحا معقدت رو بشور تاتخم ها کم بشن
لباسها و اینارو با اب داغ بشور و خشک کن
لباسها و اینارو با اب داغ بشور و خشک کن
0
1402/06/16
فاطمه بانو
دارو رو حتما ببیین دکترت چی میده بخور زودتر خوب شی
0
1402/06/16
samane 🥰🥰
وای چقدر بده . پسرم چندروزه دچار شده . اخلاقش هم بدشه . کلا در حال خاروندن خودشه . از فردا باید همه چیزو ضدعفونی کنم و بشورم
0
1402/06/16
فاطمه بانو
خیلی سخته ها
امکانش هست دوباره تخم ها تبدیل ب کرم بشن
حتما تا یک ماه حواستون باشه
و اینک همتون قرص مصرف کنید چون مسری هست
امکانش هست دوباره تخم ها تبدیل ب کرم بشن
حتما تا یک ماه حواستون باشه
و اینک همتون قرص مصرف کنید چون مسری هست
0
1402/06/17
سوال کننده
اعصابم به هم خورده
1
1402/06/17
سوال کننده
امیدوارم زودتر حل شه
0
1402/06/17
سوال کننده
شاغل هم هستم ممکنه بین همکار ها مسری شه؟
0
1402/06/17
فاطمه بانو
احتمالا شاید همونجا گرفتی
فقط تمیزی رعایت کن
دستتو تا نشستی ب جایی نزن یا دهنت نزن
فقط تمیزی رعایت کن
دستتو تا نشستی ب جایی نزن یا دهنت نزن
0
1402/06/17
فاطمه بانو
من بعد اون اتفاق هی معقدم یجوری میشد وسواس گرفته بودم
صدبار ازمایش مدفوع دادم🤦🏼♀️دکتردفعه اخرگقت کونت میخاره مرض داری مگ هی میای از میدی میخوای اینجا انگل بدیم بهت
دیگ نرفتم🤦🏼♀️
صدبار ازمایش مدفوع دادم🤦🏼♀️دکتردفعه اخرگقت کونت میخاره مرض داری مگ هی میای از میدی میخوای اینجا انگل بدیم بهت
دیگ نرفتم🤦🏼♀️
0
1402/06/17
سوال کننده
من سرویس بهداشتی فرنگی سر کار میرم و الکل کاری می کنم و از این روکشای یکبار مصرف تولت استفاده می کنم
0
1402/06/17
فاطمه بانو
شیر ابش چی؟
0
1402/06/17
فاطمه بانو
شیر اشپزخونش
0
1402/06/17
فاطمه بانو
همجا امگان داره کسی ناقل باشه دست زده باشه و تماممم
0
1402/06/17
سوال کننده
یا خود خدا اینطوری که مث وسواسیا باید برخورد کنیم😄
0
1402/06/17
فاطمه بانو
دیگ همینه🤦🏼♀️خیلی سخته
0
1402/06/17
Leila 💫
فرنگی جای دیگه نرو تو خونه خب معلومه میدونی کی نشسته روشو کلی تمیزش میکنی ولی بیرونیا اصلا قابل استفاده نیستن احتمالا از همون جا گرفتی
0
1402/06/17
فاطمه بانو
من یادم میاد سال۹۳بود
چقد اذیت شدم وسواس شدم ازهمون روزاااا
چقد اذیت شدم وسواس شدم ازهمون روزاااا
0
1402/06/17
سوال کننده
اخه ۱۲ ساعت تو دوز رو بیرونم نمیشه دستشویی رو نگه داشت تا بخونه برسم
0
1402/06/17
فاطمه بانو
دسشوییو بشور
کلا باید وسواس شی
کلا باید وسواس شی
0
1402/06/17
سوال کننده
از طرفی دستشویی ایرانی هم داریم من میترسم استفاده کنم میگم نکنه فشار به بچه م وارد شه
0
1402/06/17
فاطمه بانو
فرقی نداره بخواد بگیره میگیره
ماهم توالت ایرانی داشتیم دوستم گرفت
یکی دیگه هم ازمایشش مثبت شده بود🤷🏼♀️
ماهم توالت ایرانی داشتیم دوستم گرفت
یکی دیگه هم ازمایشش مثبت شده بود🤷🏼♀️
0
1402/06/17
فاطمه بانو
فقط توالت نیست ک
شیر اب
مثلا کونشو بخارونه دستشو نشوره بزنه ب لیوان یا قاشق
همونو باز یکیدیگ دست بزنه میگیره دیگ
شیر اب
مثلا کونشو بخارونه دستشو نشوره بزنه ب لیوان یا قاشق
همونو باز یکیدیگ دست بزنه میگیره دیگ
0
1402/06/17
فاطمه بانو
شماهم اگ دستتو ب معقدت زدی ب واژنت اصلا نزن
ب هیچجا نزن 🤦🏼♀️
ب هیچجا نزن 🤦🏼♀️
1
1402/06/17
سوال کننده
حتما
0
1402/06/17
فاطمه بانو
انشاالله زودخوب شی🙏♥️
0
1402/06/17
سوال کننده
دکتر برام قرص پیپرازین نوشته ولی هرجا میگردم قرصش نیست و شربتش موجوده شربتش مشکلی نداره بگیرم؟
0
1402/06/17
پزشک اوما
سلام مامان جان
نگران نباشید مشکلی برای دلبندتان رخ نمیدهد اما زودتر درمان را کامل کنید ، لباس زیر نخی و گشاد تن کنید، تمام لباس ها و ملحفه ها را با آب داغ بشویید یا بجوشانید، حتما بعد هر بار دفع مدفوع خودتان را خوب بشویید و بعد دستان و زیر ناخن های خود را تمیز کنید، هر روز لباس زیر را تعویض کنید ، دست ها را قبل و بعد رفتن به سرویس بهداشتی بشویید، روزانه سرویس بهداشتی را با آب داغ بشویید، در محل کار میتوانید شیر آب را قبل استفاده با دستمال الکلی ضدعفونی کنید. شربت هم مشکلی ندارد فقط دوز توسط پزشکتان تنظیم شود 💙
نگران نباشید مشکلی برای دلبندتان رخ نمیدهد اما زودتر درمان را کامل کنید ، لباس زیر نخی و گشاد تن کنید، تمام لباس ها و ملحفه ها را با آب داغ بشویید یا بجوشانید، حتما بعد هر بار دفع مدفوع خودتان را خوب بشویید و بعد دستان و زیر ناخن های خود را تمیز کنید، هر روز لباس زیر را تعویض کنید ، دست ها را قبل و بعد رفتن به سرویس بهداشتی بشویید، روزانه سرویس بهداشتی را با آب داغ بشویید، در محل کار میتوانید شیر آب را قبل استفاده با دستمال الکلی ضدعفونی کنید. شربت هم مشکلی ندارد فقط دوز توسط پزشکتان تنظیم شود 💙
1
1402/06/17
سوال کننده
ممنون دستتون درد نکنه
0
1402/06/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1402/06/19
سوال کننده

0
1402/06/19
سوال کننده
شربتش رو گرفتم منتها چرا روش زده زنان باردار استفاده نکنند
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزم برای کدام شرکت دارویی است؟چون در تمام منابع مجاز ذکر شده
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزدلم در منابع ایرانی میناپرازین مشکلی ذکر نشده ولی خب شما برای شرکت دیگری را بخرید
0
1402/06/20
سوال کننده
غروب رفتم متخصص داخلی و داروهای زیر رو داد:
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده
داروها بخاطر کرمک داده شده و یبوست که دارم گرفتارش میشم
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده
و گفت اون پیپرازین رو نخور الان این دارو ها مورد تایید زنان و بارداری هست؟
0
1402/06/21
پزشک اوما
منیزیم هیدروکسید مجاز و مناسب است، مبندازول در شرایط ضرورت قابل مصرف است، ولی در مورد فورابن اطلاعات کافی در دست نیست، البته که معدود مطالعات انجام شده خطری را نشان نداده اند، پیدرولاکس هم گزینه ممنوعی نیست اما گزینه های ایمن تر همچون لاکسی هرب ، لاکتولوز، پسیلیوم، موسیلیوم را توصیه میکنم
0
1402/06/21
سوال کننده
این قرص چی؟
0
1402/06/21
پزشک اوما
کدام قرص جانم؟ پیپرازین که گفتم ایمن هست
0
1402/06/21
سوال کننده
پنتوپرازول منظورمه، پیپرازین نه
0
1402/06/21
پزشک اوما
کاملا ایمن است
1
1402/06/22
سوال کننده
دست گلتون درد نکنه
0
1402/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل 💜💓😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2108

