بنده الان هشت هفته و پنج روز هستم و صدای قلب رو در شش هفته و یک روز شنیدم . پزشک هم برگه سونو واژینال رو که مشاهده کردند چیزی در رابطه با سپتوم خفیف نگفتند . سوالم این هست این سپتوم خفیف من خطرناکه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



550
1402/06/16



