سلام خانم دکتر چراوزن اضافه نمیکنم الان دوماه روی یک وزن موندم اشتهایی هم البته ندارم
1
1402/06/16
مهتاب ک
نترس بچه وزنشو میگیره
0
1402/06/16
مهتاب ک

1
1402/06/16
مهتاب ک
این نمودار وزن گیری منه😂
0
1402/06/16
سوال کننده
نگرانم
0
1402/06/16
سوال کننده
دوماهه ۶۹موندم
1
1402/06/16
nazi ❄️
حدودا دو سه ماه آخر مادر دیگه وزن اضافه نمیکنه بجاش بچه وزن میگیره نگران نباش من ۲ ماه آخر کلا روی ۷۸ بودم
0
1402/06/16
مهتاب ک
اصلا جای نگرانی نیست عزیزم
0
1402/06/16
zari khanom
مشکلی نداره ...هفته های اخر وزنت یهومیره بالا
1
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
من از اولش تا الان ۱ کیلو اضاف کردم همه امیدم اینه این دوماه و نیم اخر اضاف کنم تا برم سونو وزن از استرس میمیرم همش حس میکنم بچم وزن نگرفته😂😂
0
1402/06/16
سوال کننده
وزن بچه چقدربوده
0
1402/06/16
سوال کننده
😊😊انشاالله صحیح سالم به دنیابیان
0
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
سونو وزن ک نرفتم تا اخرین سونوم ک ۲۳ هفتگی بود حداقل چارت بود ۵۱۰ گرم ولی گفتن تو بازه نرمال هست
0
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
ایشالا
0
1402/06/16
سوال کننده
من ۳۰هفته رفتم ۱۶۰۰بود
0
1402/06/16
سوال کننده
ولی هرکس میبینم میگه وای چه لاغرشدی راستم میگن
0
1402/06/16
سوال کننده
فقط یه شکم اومده جلو
0
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
منم فقط شکمم اومده جلو ولی خب من خودم ۸۰ کیلو هستم فکر کنم چون خودم چاق بودم نیازی نداشته به مواد بیشتر😂 چربی هام کافی بوده برای رشدش
0
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
حالا هفته دیگه میرم دکتر بینم کی باید برم سونو رشد
0
1402/06/16
سوال کننده
من نه وزنم قبل بارداری ۶۰بود الان دوماه ۶۹
1
1402/06/16
💙 فاطمه 💙 ♡♡
ن من ۷۹ بود الان ۸۰
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ سونوگرافی 30 هفتگی را ارسال کنید تا ببینم
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ سونوگرافی 30 هفتگی را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/16
سوال کننده
مولتی ویتامین مینرال آهن ویتامین دی البته متاسفانه منظم نمیخورم اشتهاندارم
0
1402/06/16
سوال کننده

0
1402/06/16
سوال کننده
بفرمایید
0
1402/06/16
سوال کننده
استازولامید هم میخورم فشارمغزداشتم ازقبل دقیقا دوماه میخورم
0
1402/06/16
پزشک اوما
عزیزم این هفته سونوگرافی را تکرار کنید تاکید کنید سونوگرافی بیومتری انجام گردد ، خوردن مکمل ارتباطی با اشتها ندارد شما خدای نکرده بیمار شوید بدلیل نداشتن اشتها درمان را انجام نمیدهید؟ وقتی مولتی ویتامین نخورید اشتها نخواهید داشت، وقتی آهن نخورید کم خونی شما روی روند رشدی دلبندتان تاثیر میگذارد، حتما مصرف کنید، در آن زمان شرایط رشدی خوب بوده نگران نباشید
1
1402/06/17
سوال کننده
متشکرم از شما
0
1402/06/17
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374

