سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
من الان توی ۱۵هفته هستم و کارمندم(معاون آموزشی مدرسه ابتدایی با جمعیت بالا)از الان نگرانم چون توی دور اطرافیان دیدم پدر و مادر و علی الخصوص خود بچه چقد اذیت شده
حالا از شما عزیزان میخام وقت بزارید و برام با توجه ب تجربیاتتون بگین چیکار کنم ک بچم زودتر از ۳۹هفته بدنیا نیاد؟
پرسش (1402/06/15):
اقدامات لازم برای جلوگیری از زودتر از موعد بدنیا اومدن نی نی
704
18
1402/06/15
سوال کننده
0
1402/06/15
س .
سلام عزیزم زایمان قبلیت طبیعی بودی یاسزارین؟چون سزارین اگربودی این زایمانتم زودتربچه روبرمیدارن
0
1402/06/15
سوال کننده
ن طبیعی بودم
0
1402/06/15
سوال کننده
آن شالله اینم طبیعی باشه
0
1402/06/15
fatem F
عزیزم کارت پشت میزه؟
0
1402/06/15
س .
اولی چندهفته دنیااومد؟
0
1402/06/15
سوال کننده
ن گلم پشت میز هم هستم ولی کم
صف صبحگاه
زنگ تفریح داخل حیاط باید وایستم
دنبال کردن بچه ها تا برن داخل کلاس و اینا
صف صبحگاه
زنگ تفریح داخل حیاط باید وایستم
دنبال کردن بچه ها تا برن داخل کلاس و اینا
0
1402/06/15
fatem F
خب یکم راه رفتن خوب هم هست ، دکتر به من میگفت هر یکساعت از جات پاشو یکم راه برو برای تو حیاط خب صندلی بزار بشینی ، هر دو ساعت هم برو نمازخونه یکم دراز بکش
بچه های دوم معمولا زودتر دنیا میان مراقب باش هفته های آخر اگه میتونی از مرخصیت استفاده کن بیشتر استراحت کنی
بچه های دوم معمولا زودتر دنیا میان مراقب باش هفته های آخر اگه میتونی از مرخصیت استفاده کن بیشتر استراحت کنی
1
1402/06/15
fatem F
جوراب واریس هم خیلی خوبه بپوشی پاهات ورم نمیکنه
1
1402/06/15
سوال کننده
کل زنگ تفریح ۱۵ دقه اس تو ابتدایی ۴۵ دقه هم داخل کلاسن ک من باز تو دفتر دراز میکشم اون تایم رو
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
مامان گل طول سرویکس در سونوگرافی قبلی چند بوده ؟
مامان گل طول سرویکس در سونوگرافی قبلی چند بوده ؟
0
1402/06/16
سوال کننده
سلام خانم دکتر من آن تی رفتم طول سرویکس برام داخلش ننوشته بود
0
1402/06/16
سوال کننده
آیا نیاز هست ک برم چکش کنم؟؟؟
0
1402/06/16
پزشک اوما
عزیزم اگر حس سنگینی و فشار ندارید فعلا تا 18 جلو بروید بعد همزمان با سونوگرافی آنومالی اسکن تاکید کنید چک شود، وقتی به خانه برمیگردید استراحت داشته باشد و در فواصلی که بچه ها سرکلاس هستند دراز کشیده و استراحت کنید
1
1402/06/17
سوال کننده
باشه چشم خانم دکتر
خیلی خیلی ممنونم
خیلی خیلی ممنونم
0
1402/06/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- برفک دهان و پوشک نوزاد دوقلوی ۳۴ هفته ای
- علت نارس متولد شدن فرزند
- ریفلاکس معده نوزادای دوقلوی دوماهه نارس
- مامان هایی ک نوزاد نارس دارن یا داشتن
- نوزاد نارس نارس شیرخشکی
- بچه ها ستاره جون متاسفانه دخترش آسمانی شد 😥😥
- وزنگیری نوزاد دو ماهه نارس و ریفلاکسی
- اطلاعات درباره نوزاد نارس
- مامانایی که نوزاد نارس داشتن یا نوزاد نارس دارن
- سلام بچه ها روزتون بخیر




