
ببخشید دکترجان معذرت میخوام اینم عکس پوشکش
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزدلم دلبندتان چند نوبت دفع دارد؟
چه غذاهایی میدهید؟ با چه شیری تهیه میکنید؟. روغن زیتون یا کره استفاده میکنید؟
روغن و کره خیر اصلا استفاده نمیکنم،غذاش رو با شیر آماده نمیکنم اصولا آبپز یا بخار پز میکنم، سیب زمینی هویج کدو برنج عدس گوشت گوسفند مرغ بلدرچين گاهی اوقاتم از غذای سفره یکم بهش میدم میوه هم موز سیب گلابی انبه میدم
عزیزم غذای سفره زیر یک سال ممنوع است ندهید. فرنی و حریره اگر شیر ندارد با آب تهبه میکنید؟
سابقه حساسیت به پروتئین گاوی ندارد ؟
فرنی و حریره بهش نمیدم دکتر جان،نه فکر نمیکنم نمیدونم
دکترجان الان چی میتونم بهش بدم که اسهالش تمام بشه؟؟؟
عزیزم پدی لاکت را ادامه دهید در کنار آن رامنفلور روزی ده قطره بدهید در همراهی هم این دو مورد ممکن است به بهبود اسهال کمک کند به علاوه نئوزینک نیز روزی ۳ سی سی بدهید، کدو را حذف کنید گلابی حذف گردد اگر بهتر نشد آزمایش مدفوع لازم است
ممنونم دکتر عزیز سلامت و شاد باشین همیشه🌹🌹