سلام خوبید،دختر منم میخوره داروخونه اینجا فعلا چند روز پرسیدم داشتن
من چون چند تا داشتم فعلا نخریدم،گفتم کم نیست ک ،گفت ن چند ماهه خوب توزیع میشه
ولی واقعیت من اگه بتونم بخرم هم نمیتونم برات پست کنم، چون شوهرم کارش طوریه ک نمیتونه ساعت اداری بره پست🥲🥲🥲
کدوم شهری؟ اگه شیرازی فرهنگشهر داره
عزیزم هر داروخانه ای داره آخراشه...دیشب رفتم بگیرم طرف دوستمونه گفت کارخونه دیگه تولید نمیکنه نامه زده قیمتش بشه بالای ۱۳۰تومن...رد شده واسه همین تولیدو متوقف کرده
آپتامیل یک دارم عزیزم اگه بدردت میخوره برات پست کنم
سلام عزیزم،،،،من کرجم داروخونه کجا داره
فردا بهتون اطلاع میدم اگه گیر نیاوردم باهاتون هماهنگ میکنم
خدا لعنتشون کنه بعد از مردم انتظار بچه دارند
من فردیس مارلیک سراسیاب گشتم نبود