سلام خانم دکتر عزیز
من دچار خارش شدید شدم در حدی که حتی تو دستشویی وقتی میخوام خودمو بشورن آب باعث تحریک پوست واژن و لابیاهام میشه و خارش میگیرم
دکتر رفتم حضوری و معاینه کردن برام مترو نیندازول ۲۵۰ هر ۶ساعت دادن و پمادواژینال کلوتریمازول یک درصد
اما من با خوردن مترو خیلی مشکل دارم فشارم میوفته و ضعف شدید میگیرم چیزی دیگه ای نمیشه جاش خورد؟یا حداقل ۱۲سافتی بخورم مترونیندازول؟
خانم دکتر الان ۵شبه که فقط پمادشو دارم استفاده میکنم اما تاثیر زیادی نذاشته هنوزم کوچکترین ترشح ازم با خارش شدید هست امشب از بس شدید بدنم میخاره که دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم و خاروندم بدنمو و یک طرف لابیا سمت پایین نزدیک واژن ضمخت و زبر شده و ورم کرده
لطفا برام دارو تجویز کنید دیگه کلافه شدم
نمیدونم چرا دوره ای این مشکل میاد سراغم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



681
1402/06/14


