سلام دکتر وقت بخیر
من تقریبا دوهفته هست پساری دارم. دو سه روزی هست سوزش واژن دارم. ۷شب قرص سفکسیم خوردم .
به تجویز دکتر از دیشب(یعنی یک شب هست) پماد کلوتریمازول استفاده میکنم و از امروز ترشحات آبکی زیاد شده و وسطش کمی سفید هست .
میخواستم بدونم اینکه ترشحات زیاد شده طبیعی هست؟ درمان با کلوتریمازول کافی هست یا سفکسیم رو هم ادامه بدم؟ لطفا راهنمایی کنید
عکس هم ارسال میکنم
پرسش (1402/06/13):
ترشحات آبکی و کمی سفید در بارداری همراه عکس
1076
53
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده
اون سفیدی کمی بیشتر بود صبح الان کمتر شده ولی ترشحات آبکی بیشتر شده
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
منم پساری دارم و دقیقا این مشکل ترشح رو داشتم ولی دوروزه یکم زرد رنگ شده همین پماد و میزنم
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
دکتری ک پارسال برام پساری گذاشت گف تا اخر بارداری هفته ای دوبار پماد و استفاده کنم ولی اینبار ی دکتر دیگه بود نداد بهم
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
بنظر خودم خیلی تاثیر داره تو اینکه عفونت نگیریم منم از امشب استفاده کردم
0
1402/06/14
سوال کننده
پس طبیعیه؟ نگران نباشم؟
0
1402/06/14
سوال کننده
من اول به کیسه آب شک کردم بعد دیدم نه با سرفه و اینا چیزی نمیاد
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
اره ترشح آبکی و سفید طبیعیه
0
1402/06/14
سوال کننده
شما الان هم پساری داری؟
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
منم برا پسرم همش توهم کیسه اب و داشتم
0
1402/06/14
سوال کننده
خیلی ترسیدم اولش 😖
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
اره از 17هفته گذاشتم
0
1402/06/14
سوال کننده
میشه بدونم چرا گذاشتی و قبلی رو چند هفته بدنیا آوردی؟
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
طول سرویکست چند بود؟
0
1402/06/14
سوال کننده
من ۳۲ واژینال ولی چون سابقه زودرس داشتم گذاشتم
0
1402/06/14
سوال کننده
۲۳هفته گذاشتم
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
من قبلی با آی وی اف بود طول سرویکسم 21هفته 23میل بود برا سرکلاژم دکتر ریسک نکرد گف دیره پساری گذاشتم 36هفته به ان تی پساری و دراوردم و 37هفته زایمان کردم
0
1402/06/14
سوال کننده
خوب خداروشکر پس خوب بده
0
1402/06/14
سوال کننده
انشالله اینبار هم بسلامتی میگذره
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
اینبارم یبار 14هفته دادم 33بود دوباره 16هفته دادم شد 20خواسم تا دیر نشده سرکلاژ کنم ولی دکتر گف پارسال خوب جواب داده پساری و دیک عوارض بیهوشی عمل و اینام نیس همون پساری بزار
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
همچنین برا تو عزیزم
0
1402/06/14
سوال کننده
الان استراحت مطلق هستی؟ شیاف و آمپول داری؟
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
امشبم بچه کلا داره تو واژنم لگد میزنه جوری ک احساس میکنم واژنم نبض میزنه 😑
0
1402/06/14
سوال کننده
ممنون گلم
0
1402/06/14
سوال کننده
حتما بریچه
منم بچم بریچه گاهی این حس رو دارم
منم بچم بریچه گاهی این حس رو دارم
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
ن بابا اسنراحت ک اصلا نمیتونم با بچه کوچیک فقط شیاف داد دکترم
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
جدیدا سونو نرفتم ببینم چ حالتیه
0
1402/06/14
سوال کننده
ای جانم راست میگی با بچه کوچیک سخته
خدا کمک کنه هردو نینیمون رو سالم و به موقع بغل بگیریم
خدا کمک کنه هردو نینیمون رو سالم و به موقع بغل بگیریم
0
1402/06/14
سوال کننده
شما ترشحاتت اینجوری بود سوزش هم داشتی؟ فقط همین پماد رو استفاده میکردی؟
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
الهی آمین
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
ن پارسال و اصلا سوزش یا خارش هیچی نداشتم شاید بخاطر این بود ک از اول پماد و دکتر برام نوشته بود آره همین پماد کلوتریمازول یک درصد
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
بعد سری قبل دکتر میگف هر دو هفته یبار بیا میرفتم پساری و معاینه میکرد و از لحاظ عفونت و اینام همینطور ولی دکتر اینباری فقط هفته بعد گذاشتنش ی سونو ازم گرفت گفت برو 37هفته بیا تا خودم درارم
0
1402/06/14
سوال کننده
ممنونم عزیزم خیلی آرومتر شدم با مشورت با شما مخصوصا که شرایطمون خیلی شبیه هست
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
خواهش گلی خیالت راحت توکل به خدا
1
1402/06/14
سوال کننده
بلا دور باشه از خودت و بچه های گلت
بسلامتی بدنیا میاد این نینی
بسلامتی بدنیا میاد این نینی
0
1402/06/14
سوال کننده
ممنونم که پیام دادی و بی تفاوت رد نشدی😍
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
خواهش
0
1402/06/14
مامان بچه ها m
خودم پارسال تموم این استرسارو کشیدم
1
1402/06/14
مامان بچه ها m
الان دوسدارم همه به کارای خدا ایمان داشته باشن خودش حافظ همه نینیاس دیگه پناه برخدا
0
1402/06/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
اگر ترشحات سفید هستند ترشحات طبیعی دوران بارداری است و جای نگرانی ندارد ، سفیکسیم هم اگر 7 روزه تجویز شده نیازی به تداوم مصرف نیست، ولی چون ترشحات آبکی هم دارید ادرار خود را تخلیه کرده و سپس لباس زیر تمیز بپوشید نیم ساعت صبر کرده و کمی سرفه کنید و بعد از شرایط گزارش دهند
وقتتون بخیر 💜
اگر ترشحات سفید هستند ترشحات طبیعی دوران بارداری است و جای نگرانی ندارد ، سفیکسیم هم اگر 7 روزه تجویز شده نیازی به تداوم مصرف نیست، ولی چون ترشحات آبکی هم دارید ادرار خود را تخلیه کرده و سپس لباس زیر تمیز بپوشید نیم ساعت صبر کرده و کمی سرفه کنید و بعد از شرایط گزارش دهند
0
1402/06/14
سوال کننده
سلام دکتر جان این تست رو انجام دادم و بعد از سرفه ترشحی نیومد
ولی کلا چند باری ترشحات داشتم طی دیروز
البته از دیشب که برای بار دوم پماد استفاده کردم تا الان با وجود اینکه کمی تحرک هم داشتم ترشحی ندیدم
ولی کلا چند باری ترشحات داشتم طی دیروز
البته از دیشب که برای بار دوم پماد استفاده کردم تا الان با وجود اینکه کمی تحرک هم داشتم ترشحی ندیدم
1
1402/06/14
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست 🩷🩷🩷
1
1402/07/14
زهرا خورشیدی
منم همیشه از از این ترشحات تو دردار بارداریم دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




