سلام وقت بخیر
دخترم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زده خیلییی درد داره اصلا پاش و تکون نمیده، پاراکید دو برابر وزنش باید بدم خیلی مقاومت میکنه تو خوردن، یه بار هم بالا آوردش ، چون گریه میکنه میزنه زیر دلش
میشه تو آب حلش کنم؟
کلا اگه راهکاری هست میشه بهم بگین
پرسش (1402/06/13):
میشه قطره پاراکید و تو آب حل کرد؟ واکسن ۱۸ ماهگی
405
33
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
زهرا خانوم
دختر منم چند روز پیش واکسن چهار ماهگی رو زد بهش پاراکید توت فرنگی دادم همرو بالا آورد
1
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
شیاف بزار عزیزم
0
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
دختر منم هیچ دارویی نمیخوره موقعی که تب میکنه مجبور میشم شیاف بزارم
0
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
شیاف یا قطره هیچ فرقی نمیکنه مثل هم عمل میکنن
0
1402/06/13
زهرا خانوم
خودش اوق میزد
منم با بدبختی بهش آروم آروم کم کم دادم
حواسشو پرت میکردم با اسباب بازی هاش تا اوق نزنه
مثلا یه قطره میدادم دوباره بعد چند دقیقه یه قطره دیگه
منم با بدبختی بهش آروم آروم کم کم دادم
حواسشو پرت میکردم با اسباب بازی هاش تا اوق نزنه
مثلا یه قطره میدادم دوباره بعد چند دقیقه یه قطره دیگه
0
1402/06/13
زهرا خانوم
دفعه بعد میخوام یه طعم دیگه رو بگیرم شاید اونو دوست داشته باشه
0
1402/06/13
سوال کننده
بازم حواس ۴ ماهه رو راحت میشه پرت کرد
الان کاملا متوجه درد میشن طفلیا، بعدم با دستش پس میزنه
پاراکید طعم دیگه داره؟
الان کاملا متوجه درد میشن طفلیا، بعدم با دستش پس میزنه
پاراکید طعم دیگه داره؟
0
1402/06/13
زهرا خانوم
اره خب
تعداد قطره ها هم بیشتره، کار سخت تره
من شنیدم طعم موز و پرتقالی داره
تعداد قطره ها هم بیشتره، کار سخت تره
من شنیدم طعم موز و پرتقالی داره
0
1402/06/13
maryam t.b
شیاف بزارید من ۱۸ ماهگی رو بروفن داده بودم
0
1402/06/13
سوال کننده
شیاف چی باید بگیرم؟
0
1402/06/13
آتنا صالحی
عزیزم بالای یک سال باید شربت پاراکید بدید . تب طاها با قطره پایین نمیومد دکتر گفت باید بالای یکسال شربت بدید
0
1402/06/13
سوال کننده
شربت پاراکید چجوریه؟ چند سی سی باید بدم؟
0
1402/06/13
سوال کننده
اصلا دخترم نمیخوره، شربت و قطره حتی ویتامین و هم به زور میخوره
0
1402/06/13
آتنا صالحی
شربتش طعمش مثل قطره هست . طاها ۹۴۰۰ بود دکتر گفت ۴ سی سی بدم
0
1402/06/13
آتنا صالحی

0
1402/06/13
آتنا صالحی
میزان مصرف به وزنش بستگی داره من نمیدونم چطور حساب میشه بهتره بپرسید از پزشک
0
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
وقتی قطره نمیخوره خب شربت هم نمیخوره
1
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
قطره تا 2 سالگی میتونه بخوره
0
1402/06/13
مامان جوجه ها❤️
شیاف استامینوفن
0
1402/06/13
سوال کننده
دقیقا
1
1402/06/13
سوال کننده
میشه تو آب حل کرد؟
0
1402/06/13
Fateme Manane Alisan
بله من تو آب میدم
0
1402/06/13
Fateme Manane Alisan
اگه طعمش بد باشه با آب میدم
0
1402/06/13
سوال کننده
تو آبم دادم بالا آورد همین الان
0
1402/06/13
الی ی
تو راهنمای خودش که تا ۳ سال هم نوشته
0
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر بهتر است اینکار را نکنید ضمن اینکه در این سن بهتر است شریت استامینوفن بدهید که به جای دوبرابر وزن، نصف وزن دلبندتان نیاز است ، میتوانید هم شیاف استامینوفن استفاده کنید وزن دلبندتان چقدر است ؟
خیر بهتر است اینکار را نکنید ضمن اینکه در این سن بهتر است شریت استامینوفن بدهید که به جای دوبرابر وزن، نصف وزن دلبندتان نیاز است ، میتوانید هم شیاف استامینوفن استفاده کنید وزن دلبندتان چقدر است ؟
0
1402/06/13
سوال کننده
سلام خانوم دکتر ۱۱ کیلو هست
هیچ جوره شربت و قطره نمیخوره، البته الان از داروخانه شیاف ۱۲۵ گرفتیم و شربت پروفن ولی دستورش و نمیدونم
هیچ جوره شربت و قطره نمیخوره، البته الان از داروخانه شیاف ۱۲۵ گرفتیم و شربت پروفن ولی دستورش و نمیدونم
0
1402/06/13
پزشک اوما
عزیزم شیاف را میتوانید هر 4 ساعت یک عدد کامل استفاده کنید اگر شیاف جواب نداد هر 6 ساعت یک سوم وزن دلبندتان ایبوپروفن بدهید
0
1402/06/14
سوال کننده
خوب شد پرسیدم داروخانه گفته بود ایبوپروفن ۳ سی سی بدم
0
1402/06/14
پزشک اوما
عزیزدلم ❤️❤️نه وزن دلبندتان را در نظر بگیرید یک سوم وزن هر 6 ساعت مجاز است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




