سلام خانم دکتر عزیز
پسرم چند روزه آبریزش بینی داره و تو خواب بینیش کیپ میشه وقتایی که اینجور میشه چند روز بعدش سرمامیخوره چیکارکنم که زودتر خوب بشه و از سرماخوردگیش پیشگیری کنم؟
تو روز ۲بار اسپری بینی میزنم و بینیشو خالی میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



276
1402/06/13



