سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی پسرم ۱۷ ماهشه یکی از دوندون های آسیاب اول فک بالاییش جوونه زده ولی سه تای بقیه متورمه و فقط بیقراری میکنه و بهونه میگیره از دیروز سرش گرم میشه انگاری تب داره قطره استا دیروز دادم خوب بود ولی از امروز صبح که تب داشت قطره رو دادم بازم سرش داغه ،یکمم از دهنش بوی عفونت میاد و هی دستاشو میبره سمت گوشش،ممکنه بازم گوشش عفونت کرده باشه ،پارسال زمستون فقط درگیر عفونت گوش بودم🥴
1
1402/06/13
Samir
بله دندون تب نداره فقط داغی سره ببرید دکتر
0
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1402/06/13
سوال کننده
۳۸،۵
0
1402/06/13
سوال کننده
از سر ظهر اسهالم اضافه شده
0
1402/06/13
سوال کننده
زیر بغل
0
1402/06/13
سوال کننده
ساعت یک شیاف استامینوفن۱۲۵ استفاده کردم الان باز گرفتم تبش ۳۹.۵ شده
0
1402/06/13
سوال کننده
تا شب که همسرم بیاد بجز پاشویه چیکار کنم؟؟؟
0
1402/06/13
پزشک اوما
جان دلم به جای استامینوفن ، ایبوپروفن یک سوم وزن دلبندتان هر 6 ساعت بدهید گ این درجه حرارت ارتباطی با دندان ندارد و خطر تشنج هست همین امشب به بیمارستان مراجعه کنید
0
1402/06/14
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون خانم دکتر
بردیم متخصص اطفال گلو و گوش هاش رومعاییه کرد گفت عفونتی نداره و ویروسیه فعلا با استامینوفن و پاشویه کنترل کنین اگر نتونستین یک سوم شیاف دیکلو ۵۰ را روزی ی ک بار مجازین استفاده کنین اگر تا پنج شنبه بهتر نشد دوباره بیارین براش آزمایش بنویسم
بردیم متخصص اطفال گلو و گوش هاش رومعاییه کرد گفت عفونتی نداره و ویروسیه فعلا با استامینوفن و پاشویه کنترل کنین اگر نتونستین یک سوم شیاف دیکلو ۵۰ را روزی ی ک بار مجازین استفاده کنین اگر تا پنج شنبه بهتر نشد دوباره بیارین براش آزمایش بنویسم
0
1402/06/14
سوال کننده
از امروز صبحم استفراغم به علایم اضافه شده موندم ببرم یه دکتر دیگه یا منتظر باشم شما چه پیشنهاد دارویی یا توصیه ای دارین
0
1402/06/14
سوال کننده
نئوزینک و پودر او آر اس هم خودم براش گرفتم
0
1402/06/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من و آفرین که مادری پیگیر هستید ، نئوزینک و او ار اس را استفاده کنید البته او ار اس در صورت اسهال استفاده شود، درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1402/06/14
سوال کننده
۳۹.۵
0
1402/06/14
سوال کننده
استفراغ فقط اوایل صبح بود ولی اسهالش پایداره،قطره پارامید فقط یک ساعت اثر داره و شیاف استا ۳.۵ الی ۴ ساعت بنظرتون ایبوبروفن شروع کنم
0
1402/06/14
سوال کننده
پاراکید#
0
1402/06/15
پزشک اوما
عزیزم درجه حرارت بدن بالا است، بله ایبوپروفن را شروع کنید و هر 6 ساعت یک سوم وزن دلبندتان بدهید
1
1402/06/15
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/06/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💚❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356

