سلام پزشک محترم و خانم های عزیز .
خواهرم چند ساله اقدام به بارداری کرده سنو داده بهش گفتن تخمک آزاد نکرده. هرماه هم قرص دوفامد میخوره تا سیکلش منظم بشه.ایا میتونه با اینکه قرص دوفامد میخوره قرص کلومیفن هم بخوره؟؟
و اینکه سنوش هم تفسیر کنید ممنونم از راهنماییتون
پرسش (1402/06/13):
تفسیر سنو و راهنمایی درباره قرص کلومیفن
560
28
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
سوال کننده
عکس نمیاد چرا😟
0
1402/06/13
ana anahid
ببند برنامه رو
دوباره بیا توش بفرست
دوباره بیا توش بفرست
0
1402/06/13
سوال کننده
بستم باز نمیاد
0
1402/06/13
nazanin 😁

0
1402/06/13
سوال کننده
مرسی نازنین جون😘😘😘
0
1402/06/13
سوال کننده
اینه سنو خواهرم
0
1402/06/13
سوال کننده
سنو روز ۱۵سیکل انجام داده
0
1402/06/13
ana anahid
سونوش خوبه ولی فولیکول بالغ نداره
البته نمیدونم سونوی روز چندمه
و انگار پلی کیستیک هس
البته نمیدونم سونوی روز چندمه
و انگار پلی کیستیک هس
0
1402/06/13
سوال کننده
روز ۱۵ سیکل هست
0
1402/06/13
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام عزیزم
باید ببینید نزدیک روز تخمک گذاری بوده یا خیر
ضخامت خوبه
ولی تبلی تخمدان ندارن انگار که حتما پیگیر بشن
بهشون اصلاح سبک رو پیشنهاد بدین چون خودم دوسال پیش درگیرش بودم خوب شدم
باید ببینید نزدیک روز تخمک گذاری بوده یا خیر
ضخامت خوبه
ولی تبلی تخمدان ندارن انگار که حتما پیگیر بشن
بهشون اصلاح سبک رو پیشنهاد بدین چون خودم دوسال پیش درگیرش بودم خوب شدم
0
1402/06/13
سوال کننده
سلام عزیزم روز ۱۵ سیکل بوده سنو
0
1402/06/13
ana anahid
خب باید فولی بالغ میداشت
که ندارن
که ندارن
0
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟
آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟
0
1402/06/13
سوال کننده
سلام پزشک عزیزم سه ماه پیش انجام داده
0
1402/06/13
پزشک اوما
عزیزم نمای تخمدان ها پلی کیستیک است یعنی تنبلی تخمدان دارند بله میتوانند کلومیفن بخورند اما باید تحت نظر متخصص جلو بروند 3 روز بعد اتمام کلومیفن سونوگرافی انجام گیرد تا درمورد روال درمانی تصمیم گیری شود
1
1402/06/14
سوال کننده
ممنونم از شما پزشک عزیزم
0
1402/06/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌸💜🌸
0
1402/06/15
سوال کننده
پزشک عزیزم اگه خواهرم کلومیفن بخوره بااین دوفامد که میخوره مشکلی نداره؟؟
0
1402/06/15
پزشک اوما
خیر جانم اتفاقا با هم داده میشوند البته دوفامد معمولا در میانه سیکل و کلومیفن در ابتدا سیکل داده میشود
1
1402/06/16
سوال کننده
ممنونم پزشک عزیزم.سپاس از راهنمایی شما مهربان❤️❤️🥰🙏
0
1402/06/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜💜
1
1402/06/25
ساناز .....
سلام عزیزم باردار بودم ممنون از تاپیکت خواهر عزیز تر از جانم
0
1402/06/25
سوال کننده
فداتشم مهربونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- میشه این سنو تفسیر کنین
- تاحالا کسی شده ان تی بره بگه پسره بعدانومالی بگه دختره بعدش۱سنو دیگه بره بازپسره؟؟؟
- سنو NT دادم میشه تفسیرش کنید ممنون
- سونوگرافی حاملگی میشه تفسیر کنید
- تفسیر سنو ان تی سه ماه اول بارداری با آزمایش غربالگری
- سلام دوستان ممنون میشم جواب بدین
- noshin s کجایی عزیرم سارا م بیا ببینم رفتی سنو آنومالی 😍
- جنسیت درسنو ان تی
- بچها تو رو خدا بگین کی وضعیتش مثل من بوده خیلی میترسم
- سلام لطفا میشه سنو سلامت و ازمایش سلامت نینیمو تفسیر کنید




