Ooma
پرسش (1402/06/12):

احتمال بارداری با مصرف قرص روکین

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید می‌تونید لطفاً این آزمایش منو تفسیر کنید و آیا اگه یک هفته از پریودی گذشته باشه این آزمایش انجام شده باشه احتمال خطا هست؟خانم دکتر من با قرص روتین پیشگیری می‌کنم و طبق بارداری‌های قبلی که حالت تهوع و جوش‌های هورمونی می‌زدند و الان این علائم را دارم نگران شدم و آزمایش را انجام دادم خواستم ببینم با وجود منفی بودن جواب آزمایش احتمال داره اشتباه باشه

احتمال بارداری با مصرف قرص روکین
خانم دکتر من با قرص روکین پیشگیری می‌کنم بارداری‌های قبلیم که حالت تهوع و جوش‌های هورمونی می‌زدم این علایم رو دارم و برای همین نگران شدم و آزمایش را انجام دادم احتمال داره باردار باشم با این آزمایش و یک هفته از پریودم گذشته
منفیه جانم
منفیه کلا
روکین قویه و مطمئن😅خیالت راحت عشق کن باهاش
فقط سر ساعت حتما مصرف کن
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 💜
نتیجه آزمایش منفی و قطعا قابل اعتماد است نگران نباشید 💚
ممنونم ازتون دکتر اوما جون❤️❤️❤️
خواهش میکنم مهربان جانم 💜🌸💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.