سلام خانوم دکترعزیز وقت بخیر
این سوال یکی از دوستان اومایی هستش
پسرشون ۱۰ ماهشه .
(چندروزه ک تو بیداری دیگه شیرخشک نمیخوره نصفه شب یکی دوبار ۹۰تا میخوره
فقط دوس داره اب بخوره
قبلا میوه و غذا دوس داشت الان فقط یک قاشق چای خوری میخوره
دندونای پایینش یکماهه دراومده
از بالا جوونه زده و ورم کرده
گلاب به روتون از دیروز اسهال گرفته که یوموگی دارم میدم
ماه قبلم بستری بود چهارروز که گرما زده شده بود و وزنش کم شد.....)
دیروز دکتر هم برده گفته چیز خاصی نیس ولی بچه شیر نمیخوره حجم ادرارشم کم شده .
میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنن خیلی نگرانن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



338
1402/06/12



