سلام دکترجان عزیز
سرما خورد بودم الان بهترم ولی شبا یهو اینقدر سرفه میکنم که سینم درد میکنه بچم آروم میشه😪چیکار کنم بهترشم فقطم قرص جوشانCمیخورم
پرسش (1402/06/12):
سرماخوردگی سرفه شب درد
251
9
1402/06/12
سوال کننده
0
1402/06/12
. .
اب نمک غرغر کن خ خووووبه
0
1402/06/12
☆☆mahsa ☆☆
وای منم تو هفته های شما سرماخوردم صدام درنمیومد
اینقد سرفه های بد میزدم فک میکردم الان بچه از گلوم بیرون میاد😑
ولی همش در حال اب نمک قرقره کردن بودم خوب شدم
فک کنم دکتر شربت دیفن هیدرامین بهم داد اونم قرقره کنم اسمش دقیق یادم نیس
اینقد سرفه های بد میزدم فک میکردم الان بچه از گلوم بیرون میاد😑
ولی همش در حال اب نمک قرقره کردن بودم خوب شدم
فک کنم دکتر شربت دیفن هیدرامین بهم داد اونم قرقره کنم اسمش دقیق یادم نیس
0
1402/06/12
سوال کننده
اب نمک قرقر میکنم ولی سرفه هس مخصوصا شبا
1
1402/06/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
شربت دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری بخورید ، بخور شب ها بگذارید و نیمه نشسته بخوابید،، لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید اما اگر بهتر نشدید مراجعه کنید ❤️
شربت دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری بخورید ، بخور شب ها بگذارید و نیمه نشسته بخوابید،، لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید اما اگر بهتر نشدید مراجعه کنید ❤️
1
1402/06/12
سوال کننده
ممنونم دکتر جان❤
1
1402/06/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و امیدوارم که خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد 💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




