سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من و همسرم چند سال هست درگیر ناباروری هستیم ولی علت مشخصی نداره و تمام آزمایشات هر دومون کاملا نرمال هست. این ماه برای اولین بار من داروی لتروزول، hmg و hcg مصرف کردم. امروز روز 18ام از تزریق hmg هست که میشه روز 29 از دوره پریودی ام.
دوره های من معمولا 27 روزه است ولی گاهی 25 و 26 روز هم میشه.
من اغلب اوقات قبل از شروع پریودی یه روز یا دو روز لکه بینی دارم. این ماه هم روز 26 دوره ام لکه بینی داشتم که گفتم حتما علامت پریود شدن هست ولی نشدم تا امروز.
امروز صبح بی بی چک زدم که منفی بود و بعدش دوباره مختصر لکه بینی داشتم که مطمئن شدم پریودم شروع میشه ولی نشد! میخواستم بپرسم احتمال لکه بینی لانه گزینی هست وقتی بین دو تا لکه بینی دو سه روز وقفه افتاده؟
نمیدونم چیکار کنم؟؟ خیلی حالم بده. سردرد دارم. خوابم به هم خورده و نصفه شبا همش از خواب بیدار میشم . یهو گُر میگیرم یهو سردم میشه. بعضی وقتا تپش قلب شدید میگیرم.
ببخشید که طولانی شد.
ممنونم از راهنمایی اتون 🌷🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



626
1402/06/11


