بچها سلام امروز روز موعودم بود ینی مثبته؟؟
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم امتحان میکنم
0
1402/06/10
baran .
به خدا مثبتی به خودت استرس نده حواست به خودت باشه تا فردا که میری ازمایش
0
1402/06/10
سوال کننده
همون دست و پام میلرزه
0
1402/06/10
فرناز فرید
سلام عزیزم مثبت هست آن شاءالله خوش قدم باشه برات
1
1402/06/10
سوال کننده
مرسی قربونت دعا کن 🥺
0
1402/06/10
فرناز فرید
منم وقتی باردار شدم همين طور نشون داد درست هست⚘️
1
1402/06/10
سوال کننده
اصلا باورم نمیشه انتظار نداشتم
0
1402/06/10
سوال کننده
خدایاا😭
0
1402/06/10
فرناز فرید
منم باور نشد👶دخترم الان ده ماهشه😅
1
1402/06/10
سوال کننده
خدا حفظش کنه عزیزم
0
1402/06/10
فرناز فرید
حالا نمیدونم چه قد درست هست میگن اگه جای خوبی لانه گزینی کنه جنین اینطوری بی بی چک سریع نشون میده البته دقیق نمیدونم درسته یا نه
0
1402/06/10
فرناز فرید
فدات بشم عزیزم
0
1402/06/10
سوال کننده
عه ولی من باور نمیکنم میگم یه بی بی دیگه بزنم
0
1402/06/10
سوال کننده
سریع انداخت این
0
1402/06/10
mahtab ...
سوگند جان مثبته و مبارکه
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی قربونت برم
0
1402/06/10
mahtab ...
منم این مارک رو زدم درجا مثبت شد خیلی قبولش دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
وای واقعا 😍😍
0
1402/06/10
mahtab ...
ولی اخه این تبخیر نیست رنگشو ببین قشنگقیرمیزه😊😊😊
0
1402/06/10
سوال کننده
بنظرم اگ واقعی بود فعلا ب کسی نگم ؟ تا تشکیل قلب آخه خیلی میترسم 😪
0
1402/06/10
mahtab ...
من هنوزم به خونواده شوهرم نگفتم فقط مامانم میدونه و خواهرام
0
1402/06/10
سوال کننده
بخدا یجوری شدم مشکل داشتم اصلا انتظارشو نداشتم
0
1402/06/10
mahtab ...
بقول شوهرم پایین نمیره که بالاتر میاد بالاخره یه روز میبیننت میفهمن🤣🤣
0
1402/06/10
سوال کننده
منم همونو میگم نگم 🥲
0
1402/06/10
mahtab ...
نه نگو به کسی اینجوری استرست کمتره
0
1402/06/10
سوال کننده
😂😂😂
0
1402/06/10
سوال کننده
آزمایش کی رفتی شما
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
سلام سوگند😍😍
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
مبارکه لک داری سوگند؟
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
مبارکه انشالله سالم و صالح بیاد بغلت
0
1402/06/10
سوال کننده
سلام عزیزم نع هیچی فقط کمی ترشح دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی انشالله ب زودی قسمت خودت بشه 😍😍😍
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
توگروه اقدامیا پرسیدی لک قهوی ای
0
1402/06/10
mahtab ...
من روز ۳۵ موعد زدم منفی بود ۳۶ زدم مثبت شد فرداش رفتم آز
0
1402/06/10
سوال کننده
ن اون ماه پیش بود گلم بخاطر این ک بدونم اون روز حساب میشه پرسیدم
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
اها
1
1402/06/10
فاطیما احمدی
انشالله سالم صالح بدنیا بیاد
0
1402/06/10
mahtab ...
سوگند وحشی بازی درنیاری ذوق کنی بپر بپر کنیا خیلی خانومانه برخورد کن با این قضیه😂
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
هیچ وقت لک حساب نمیشه
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
خونریزی حساب میشه
0
1402/06/10
سوال کننده
ینی منم فردا برم
2
1402/06/10
فاطیما احمدی
دعام کنین بچها من یکشنبه یا شنبه تست میزنم
1
1402/06/10
فاطیما احمدی
درد پریودی دارم
0
1402/06/10
mahtab ...
اره فردا برو دوباره ۴۸ ساعت دیگه هممیفرستنت بری که روند رشد رو بررسی کنن
0
1402/06/10
نسترن ..
خیلی خیلی مثبته و مبارکت باشه
0
1402/06/10
mahtab ...
روز چند موعدته فاطی؟
0
1402/06/10
سوال کننده
از این بدترش کردم 🥲😂انتظار نداشتم
بعد اون روز ۷ یا ۸ کیلو خیار حمل کردم 😂با وزن ۴۵ کیلو
بعد اون روز ۷ یا ۸ کیلو خیار حمل کردم 😂با وزن ۴۵ کیلو
2
1402/06/10
نسترن ..
ایشالا بی بی چکت آخرین انتظارت برا نی نی باشه و ی مثبت خوشگل نصیبت بشه
0
1402/06/10
mahtab ...
من خودم ۱۲ ساعت تو اتوبوس بودم🤣🤣🤣
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
مبارک باشه.
ان شاءالله همه چی به خوبی پیش بره
ان شاءالله همه چی به خوبی پیش بره
0
1402/06/10
سوال کننده
انشالله ک مثبت 😍😍
بخدا منم هییییچ ی درصد انتظار نداشتم
بخدا منم هییییچ ی درصد انتظار نداشتم
1
1402/06/10
سوال کننده
امیدت ب خدا باشه
0
1402/06/10
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم 🥰
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
این مارک برا من کمرنگ مینداخت اوایل
یعنی اگه این مارک کمرنگ بود مارکای دیگه پررنگ پررنگ نشون میدادن.
یعنی اگه این مارک کمرنگ بود مارکای دیگه پررنگ پررنگ نشون میدادن.
1
1402/06/10
سوال کننده
مرسی قربونت 😘
0
1402/06/10
سوال کننده
ینی خوبه مارکش
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
خوب بوندش که خوب هست.
که من بقیه رو بیشتر دوس داشتم چون پررنگ تر نشونم دادن😂😂
که من بقیه رو بیشتر دوس داشتم چون پررنگ تر نشونم دادن😂😂
0
1402/06/10
سوال کننده
😂😂حالا اونارو هم یکم بعد امتحان میکنم
1
1402/06/10
Zeinab 🌻
کار خوبی میکنی
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
من حتی بعد ازمایشم که مثبت شد بی بی میزدم هرچهل و هشت ساعت یکبار
میخواستم پررنگ ترشن تا برم برا بتا مجدد😂😂
اخه بتا اولیم عددش پایین بود.نیازب تکرار داشت
میخواستم پررنگ ترشن تا برم برا بتا مجدد😂😂
اخه بتا اولیم عددش پایین بود.نیازب تکرار داشت
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
بعد تو مشت نگهش میداشتم شب تا صب و میخوابیدم.
یا میزاشتم زیر بالشتم.
شبی ده بار پا میشدم نگاش میکردم ذوق میکردم دوباره میخوابیدم😂😂
یا میزاشتم زیر بالشتم.
شبی ده بار پا میشدم نگاش میکردم ذوق میکردم دوباره میخوابیدم😂😂
0
1402/06/10
سوال کننده
وایی خیلی حس خوبیه 😍😂
0
1402/06/10
سوال کننده
شما کی رفتی آزمایش
0
1402/06/10
سوال کننده
منم الان همش دوس دارم نگاش کنم
0
1402/06/10
Zeinab 🌻
یه بار سیزده روز بعد hcg
یه بار یه هفته بعد از موعد
یه بار یه هفته بعد از موعد
0
1402/06/10
سوال کننده
ای جونم ب سلامتی انشالله 😍
برای منم دعا کن واقعی باشه🥺
برای منم دعا کن واقعی باشه🥺
1
1402/06/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
و ی اوما😂
1
1402/06/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مبارکه عزیزم خییلیی مثبته😍
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم 🥰
اینجوری میگین پاهام بیشتر یخ میزنه 🤣🤣
اینجوری میگین پاهام بیشتر یخ میزنه 🤣🤣
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
فردا میشه روز ۱۴ امپولم
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
ممنون پناه برخدا
0
1402/06/10
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
مثبته گلی مبارکت باشه
1
1402/06/10
سوال کننده
انشالله ک خیره فقط از خدا بخاه
1
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم 🤩
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
😂😂حالتو درک میکنم توچقدر منی
1
1402/06/10
سلین حسینی
مبارکت باشه عزیزم😍😍
امیدوارم همیشه دلت شاد باشه😍😍
امیدوارم همیشه دلت شاد باشه😍😍
0
1402/06/10
mahtab ...
شماها از خودمید😎😎
0
1402/06/10
سفید برفی ♡
سلام عزیزم مبارکهههههه مثبتهه😍😍😍
فقط اجازه بده سه چهار روز بگذره بعد برو تیتر بتا بده که دقیقه
من همون لحظه ک بیبی مثبت شد پریدم ازمایش دادم بتام پایین بود چون تازه بود و یک روز تاخیر داشتم
تا ۴ روز بعد ک تکرارش کنم کلی استرس کشیدم که بتام اومده بالا یا نه
خدا برات حفظش کنه😍
فقط اجازه بده سه چهار روز بگذره بعد برو تیتر بتا بده که دقیقه
من همون لحظه ک بیبی مثبت شد پریدم ازمایش دادم بتام پایین بود چون تازه بود و یک روز تاخیر داشتم
تا ۴ روز بعد ک تکرارش کنم کلی استرس کشیدم که بتام اومده بالا یا نه
خدا برات حفظش کنه😍
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم
ن حالا نمیرم موند دوشنبه برم آز
ن حالا نمیرم موند دوشنبه برم آز
1
1402/06/10
سوال کننده
و همچنین جیگر
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی سلین جوون قسمت خودت 😍😍
0
1402/06/10
سفید برفی ♡
خیلی زمان خوبیه😍😍😍😍
انشالله به سلامتی بری 😉😘
انشالله به سلامتی بری 😉😘
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی دعا کن
0
1402/06/10
گل پر☘💜
مبارکه سوگند جون😍
0
1402/06/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
به به بی بی مثبت،چ ذوق داره انشالا بسلامتی بغلش بگیری
1
1402/06/10
سوال کننده
مرسی گل پر عزیزم قسمت خودت ب زودی 😂😂
1
1402/06/10
سوال کننده
ببخشید اشتبا شد 😍😍
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا برای شما رو حفظ کنه 🥰
0
1402/06/10
سوال کننده
خیلی مطمئن نبودم یه بی بی دیگه زدم
0
1402/06/10
سوال کننده

0
1402/06/10
سوال کننده
عین همون شد
0
1402/06/10
مهسا 26
مبارک باشه عزیزم
0
1402/06/10
سوال کننده
قربونت
0
1402/06/10
سحر ...
ای جانم مبارکه💃💃💃💃
0
1402/06/10
محمد مهراد
مثبتهههههه
1
1402/06/10
سحر ...
منم امروز موعدمه دعا کن برا منم مثبت بشه
0
1402/06/10
😻Zahra😻 🌹🌹
مبارکع به ماهم دعا کن🥺🥺
0
1402/06/10
فاطیما احمدی
انشالله ساراجان مثبت بشین
0
1402/06/10
سوال کننده
فدات
0
1402/06/10
سوال کننده
قربونتتتتت
1
1402/06/10
سوال کننده
ایشالا عزیزم 😍🥺
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی ایشالله به زودی زود زهرا جون
0
1402/06/10
yas bano
بعد سونوی قلب بگو اینطوری استرست کمتر
0
1402/06/10
yas bano
مبارکه گلم انشالله به سلامتی این دوره رو بگذرونی
0
1402/06/10
سوال کننده
آره اگه طاقت بیارم
سونوی قلب رو کی میرن معمولا بعد چند هفته ؟
از امروز حساب کنی چقدر دیگه؟؟
سونوی قلب رو کی میرن معمولا بعد چند هفته ؟
از امروز حساب کنی چقدر دیگه؟؟
0
1402/06/10
سوال کننده
و همچنین مرسی عزیزم
0
1402/06/10
هارلی 🎈
به به مبارکه💚
1
1402/06/10
هارلی 🎈
ببین من حاصل دوسال انتظار و تجربه رو بهت میگم باز هرجور صلاحته عمل کن.
بذار یک هفته تا ۱۰ روز از موعدت بگذره بعد ازمایش تیتر بتا بده چون زودتر اگه بری مدام میگن مشکوکه تکرار کن عذاب میکشی.
بعد اگه درد یا لکه بینی نداشتی بذار سر ماه بعد یعنی ۱۰ مهر برو سونو ک صدای قلب قشنگشو بشنوی تا باز نکن ساک هست جنین نیس،باز جنین هست قلب نیس و تو هی استرس بکشی.
انشاالله صحیح و سالم بغل بگیریش.
اگر مشکل خاصی نداری فقط ویتامین د۱۰۰۰ و اسیدفولیک۱ هرروز بخور.
الان نیاز ب ویتامین دیگه ای نیست.
بذار یک هفته تا ۱۰ روز از موعدت بگذره بعد ازمایش تیتر بتا بده چون زودتر اگه بری مدام میگن مشکوکه تکرار کن عذاب میکشی.
بعد اگه درد یا لکه بینی نداشتی بذار سر ماه بعد یعنی ۱۰ مهر برو سونو ک صدای قلب قشنگشو بشنوی تا باز نکن ساک هست جنین نیس،باز جنین هست قلب نیس و تو هی استرس بکشی.
انشاالله صحیح و سالم بغل بگیریش.
اگر مشکل خاصی نداری فقط ویتامین د۱۰۰۰ و اسیدفولیک۱ هرروز بخور.
الان نیاز ب ویتامین دیگه ای نیست.
0
1402/06/10
آیسودا عزیزی
به به..عجب مثبتی😍😍بسلامتی عزیزم💖🥰
0
1402/06/10
آیسودا عزیزی
دست راستت رو سر ما عزیزمم
0
1402/06/10
آیسودا عزیزی
دوره هات چندروزه س سوگند جان؟
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزممم
0
1402/06/10
سوال کننده
آره عزیزم حالا نمیرم آزمایش خودمم دوس ندارم همش استرس بکشم الانشم استرس دارم 😁
درد ک هر از گاهی درد خفیف شکم دارم
چون من مشکل دارم کیست آندومتریوما دارم باید برم پیش دکترم بعد آزمایش
عه مرسی ک گفتی عزیزم
انشالله شمام صحیح سالم کنار بیای
درد ک هر از گاهی درد خفیف شکم دارم
چون من مشکل دارم کیست آندومتریوما دارم باید برم پیش دکترم بعد آزمایش
عه مرسی ک گفتی عزیزم
انشالله شمام صحیح سالم کنار بیای
0
1402/06/10
سوال کننده
ایشالله عزیزم 😍😍
0
1402/06/10
سوال کننده
معمولا ۲۸ روزه بود
اما این دو سه ماهی ک اقدام داشتم شده بود ۳۰ ۳۱ روزه
اما این دو سه ماهی ک اقدام داشتم شده بود ۳۰ ۳۱ روزه
0
1402/06/10
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام سوگند جون مبااااااااارکه😘❤😘❤
0
1402/06/10
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سوگند واسه منم دعا کن🥺🥺🥺🥺
0
1402/06/10
سوال کننده
دعات میکنم عزیزم ایشالله تایپیک تورو ببینم دفعه بعد 😍😍😍
0
1402/06/10
زهرا ♡♡♡
به به چه مثبت قشنگی😍😍😍مباااارکه
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی قرربونت 😍
0
1402/06/10
مامان رایانم
مباررک باشه ان شاالله بسلامتی بغلش بگیری🙏🙏❤❤
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی فدات 😘🥰
0
1402/06/10
سحر فراهانی
سلام عزیزم مثبته مبارکتون باشه
من این مارک بی بی رو استفاده کردم وقتی منفی میشد واقعا منفی بود آخرین بارک با همین مارک زدم مثبت نشون دادبرام
من این مارک بی بی رو استفاده کردم وقتی منفی میشد واقعا منفی بود آخرین بارک با همین مارک زدم مثبت نشون دادبرام
0
1402/06/10
سوال کننده
سلام قربونت مرسی
عه واقعا چ خوب
انشاللع صحیح و سالم کنار بیای
عه واقعا چ خوب
انشاللع صحیح و سالم کنار بیای
0
1402/06/10
جوجه 🐣
چ مثبت قشنگی😍
0
1402/06/10
سوال کننده
قربونت 🥲🥰
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
به به مبارکه عزیزم🥰بنظر من اگه مشکل داری حتما برو آزمایش بعدم دکتر صبر نکن شرایط همه یکی نیس
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
تحت نظر دکتر باشی بهتره
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا تو دلیتو حفظ کنه
آره میرم چند روز دیگه
آره میرم چند روز دیگه
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
مرسی قشنگم🥰
0
1402/06/10
سوال کننده
تا الانشم تحت نظر بودم
0
1402/06/10
سوال کننده
قربونت
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
من بعد ۱۲روز از مثبت شدن بی بی چکم افتادم لکه بینی حتی نمیخواستم برم آزمایش براصرار بچه های اوما رفتم ک سونو شدم دیدم هماتومه
0
1402/06/10
سوال کننده
آدم از همیناش میترسه دیگه
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
سریع دکتر بهم دارو واستراحت داد خداروشکر رفع شد . انشالله واسه شما خیلی راحت و بی دغدغه باشه
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
اره ولی بری دکتر خیالت راحت تره بارداری های الان نیاز ب مراقبت دارن از همون اول
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی جونم محتاجیم ب دعاتون
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
🥰🥰
0
1402/06/10
سوال کننده
آره بخدا انقدر ک سخت شده 🥲
0
1402/06/10
سوال کننده
😘😘
0
1402/06/10
جوجه 🐣
سوگند الان چ مکملی مصرفی میکنی؟
من بعد از سقطم فقط اسید فولیک ۵ میخورم
من بعد از سقطم فقط اسید فولیک ۵ میخورم
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
مهم اینه ک شدی دیگه نگران نباش فقط حسابی مراقبش باش🤩
0
1402/06/10
جوجه 🐣
چیزی دیگ نیازه بخورم یا ن؟
0
1402/06/10
جوجه 🐣
من چون کم خون بودم ۵ گفتن بخور
0
1402/06/10
پرستو مهاجر
آره واسه همون پاک کردم فک کردم سوگند پرسیده بود
0
1402/06/10
سوال کننده
من اسید فولیک کوالی فول میخوردم تا دیروز
نمیدونم الانم بخورم یان
نمیدونم الانم بخورم یان
0
1402/06/10
سوال کننده
بچها گفتن ویتامین دی ۱۰۰۰ بخور
0
1402/06/10
جوجه 🐣
اسید فولیکو ک باید تا ۳ ماهگی فک کنم بخوریم
0
1402/06/10
سوال کننده
پس بخور دیگه تا بری پیش دکترت
0
1402/06/10
سوال کننده
آره برای تو مارکش چیه
0
1402/06/10
سوال کننده
ایرانیه یا خارجی
0
1402/06/10
جوجه 🐣
ایرانی
0
1402/06/10
سوال کننده
برای من تو قوطیه
0
1402/06/10
سوال کننده
ادامه بدم ینی
0
1402/06/10
سوال کننده
تحت نظر میخای باشی ؟
0
1402/06/10
جوجه 🐣
اره
0
1402/06/10
سوال کننده
پس بری خودش میگه چی بخوری
0
1402/06/10
جوجه 🐣
بعد از سونو تشکیل قلب میخوام برم
0
1402/06/10
سوال کننده
عه
خب ادامه بده یا از دکتر اوما بپرس چی بخوری
خب ادامه بده یا از دکتر اوما بپرس چی بخوری
0
1402/06/10
جوجه 🐣
چون از ی ماه قبلش نوبت میتونم بگیرم
0
1402/06/10
سوال کننده
چرا ینی نوبت نمیده
0
1402/06/10
جوجه 🐣
خیلی شلوغه نوبت الان بخوای بگیری واسه ماه اینده نوبت میده
0
1402/06/10
سوال کننده
اوو .
عیبی نداره استرس هم نمیگیری
عیبی نداره استرس هم نمیگیری
0
1402/06/10
جوجه 🐣
پریناتولوژیسته چون برا قبلیا تحت نظر خودش بودم
1
1402/06/10
جوجه 🐣
حکمت خدارو ببین دهم شهریور سال قبل سقط کردم دهم امسال خدا دوباره بهم بخشید🥺
1
1402/06/10
سوال کننده
انشالله خیر باشع
1
1402/06/10
سوال کننده
آره کار خداس 😍🥺تا اون نخاد اتفاقی نمی افته
0
1402/06/10
yas bano
منم قبل موعدم مثبت شد بیبی چکم بعد رفتم دکتر ازمایش دادم سه روز بعد موعد دکتر گفت زوده بری سونو
دوهفته بعدش رفتم سونو ساک اومده بود
هفته بعدش هم قلب
دوهفته بعدش رفتم سونو ساک اومده بود
هفته بعدش هم قلب
0
1402/06/10
yas bano
تو تقویم اوما زده کی قلب جنین میاد من همون روز رفتم قلبش اومده بود
0
1402/06/10
سوال کننده
عه باشه ممنونم عزیزم
0
1402/06/10
جوجه 🐣
برا من ۳۰ شهریور زده سونو تشکیل قلب
برا تو کیع؟
برا تو کیع؟
0
1402/06/10
سوال کننده
کجا زده سر در نمیارم
0
1402/06/10
جوجه 🐣
بزن رو تقویم
بعد بعضی از روز ها ستاره سبز کنارشونه رو همونا بزن میگه این روزا چیکار کنی
بعد بعضی از روز ها ستاره سبز کنارشونه رو همونا بزن میگه این روزا چیکار کنی
0
1402/06/10
yas bano
تو قسمت روز شمار بانو اون روزایی که سونو باید بری رو با ستاره مشخص کرده
0
1402/06/10
جوجه 🐣
رو روز شمار
0
1402/06/10
سوال کننده
عکسشو میفرستی
0
1402/06/10
yas bano

0
1402/06/10
سوال کننده
آها یافتمش
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی گلی
0
1402/06/10
yas bano
خواهش میکنم گلم
0
1402/06/10
جوجه 🐣
چندم زده برا تو؟
0
1402/06/10
جوجه 🐣

0
1402/06/10
لیلا زمانپور
سلام خوبی بارداری مبارک باشه عزیزم
انءشاالله بسلامتی بیابغلت
برای من دعاکن این ماه بارداربشوم عزیزم
انءشاالله بسلامتی بیابغلت
برای من دعاکن این ماه بارداربشوم عزیزم
0
1402/06/10
سوال کننده
برای من ۱۸ سونو ساک
۲۹ سونو قلب
۲۹ سونو قلب
0
1402/06/10
سوال کننده
قربونت عزیزم
انشاللع ب امید خدا حتما 🥰
انشاللع ب امید خدا حتما 🥰
0
1402/06/10
جوجه 🐣
ی روز اختلاف داریم😁😍
0
1402/06/10
سوال کننده
آره 😅 ووییی ننه
0
1402/06/10
سوال کننده
ب شوهرت گفتی
0
1402/06/10
لیلا زمانپور
سلام ببخشیدمن یک سوال دارم بعداز رابطه منی که توی واژن نریزه بیرون چیکارکنم
0
1402/06/10
جوجه 🐣
شوهرم خودش هر ماه قبل موعد بیبی میگرفت میاورد میگف بزن😂
0
1402/06/10
yas bano
هرکاری کنی میریزه بیرون
مال من ک همون دیقه سرازیر میشد باید میرفتم میشستم حتما
مال من ک همون دیقه سرازیر میشد باید میرفتم میشستم حتما
0
1402/06/10
سوال کننده
بیرون ک میریزه
فقط باید همون لحظه پانشی
فقط باید همون لحظه پانشی
0
1402/06/10
سوال کننده
اووخییی😍
0
1402/06/10
fereshte karimi
این بی بی چک عالیه خطا ندار مبارک
0
1402/06/10
fereshte karimi
من هنوز کسی نمیدونه تا غربالگری اول نگو من فردا میرم بعد میگم حتی خانوادمم نمیدونن فقط همسرم
0
1402/06/10
سوال کننده
مرسی عزیزم خداروشکر
0
1402/06/10
سوال کننده
انشالله ب سلامتی
منم ب کسی نگفتم تا سونو قلب ب کسی نمیگم
فقط ب مامانم گفتم 😂
منم ب کسی نگفتم تا سونو قلب ب کسی نمیگم
فقط ب مامانم گفتم 😂
0
1402/06/10
سلین حسینی
ایشالله به دعای تو مامان مهربون😍😍
1
1402/06/10
سوال کننده
قربونت برم عزیزمی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1347

