سلام خدمت خانم دکتر ومامان های عزیز
یه سوال دارم اینکه باید بعد شیردهی نوزاد رو عمود نگهداریم فقط روی شونهباید بگذاریم؟ یا مثلا تو بغل هم به حالت نیمه نشسته میشه نگهداریم؟ چون وقتی خوابش میبره نمیشه رو شونه بذارم اذیت میشه.
و اینکه بعضیا میگن ما میذاریم بخوابه وقتی بیدار شد آروغش میگیریم.اینم قابل قبوله؟ نوزادم رفلاکس نداره ولی گاهی بازشگشت شیر داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



712
1402/06/10




