سلام خانم دکتر و خانما از وقتی غذای کمکی شروع کردم پسرم دو سه هفته اول که فرنی و حریره دادم خورد ولی بعد که سوپ شروع کردم دیگه هیچی نمیخوره تا قاشق رو میبینه دهنشو میبنده واقعا دیگه خسته شدم هیچی نمیخوره به ناچار شوهرم رو فرستادم سرلاک بگیره براش گفتم شاید خورد بنظرتون چی کار کنم؟نه پوره میخوره نه تخم مرغ آبپز نه سوپ به زور ۳ ۴ تا قاشق بهش میدم فقط میوه تو پستونک میوه خوری بهتر میخوره
0
1402/06/09
تیام .....
دختر منم خیلی غذا نمیخوره،در حد چن قاشق،ولی میوه دوسداره و میخوره
0
1402/06/09
سوال کننده
من که دیگه اعصاب واسم نمونده میترسم بدغذا بمونه
0
1402/06/09
سوال کننده
بزرگم شد غذا نخوره
0
1402/06/09
🌹 الهام 🌹
توی فرنیش موز له کن .بچه ها طعمشو دوست دارن
0
1402/06/09
mami m&a
دندون درنمیاره موقع دندون بی اشتها میشن
یه مدتم براشون تکراری میشن غذاها
بچهای من یه مدت خوبن یه مدت نه
یه مدتم براشون تکراری میشن غذاها
بچهای من یه مدت خوبن یه مدت نه
1
1402/06/09
یکتا امامی
آخه تو این سن که غذا خوردن مهم نیست.شیر غذای اصلیه.فقط بذار بافت ها و غذاهای مختلف و لمس کنه،خودش میبره سمت دهنش
0
1402/06/10
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
چه قطره هایی با چه برندی به دلبندتان میدهید؟
چه قطره هایی با چه برندی به دلبندتان میدهید؟
0
1402/06/10
پزشک اوما
درحال رویش دندان نیست ؟
0
1402/06/10
سوال کننده
مولتی ویتامین بی بی جویس آهن لیپوزوفر فورت شربت لوسیدامین
0
1402/06/10
سوال کننده
تا وسط لثه اش اومده ولی درنیومده از لثه اش
0
1402/06/10
سوال کننده
خانم دکتر خوابش هم افتضاحه شبا
0
1402/06/10
سوال کننده
از وقتی به دنیا اومده روزا خیلی بهتر میخوابه تا شب
0
1402/06/10
سوال کننده
اکثر شبا خواب خوبی نداره و زیاد بیدار میشه
0
1402/06/10
پزشک اوما
عزیزم سابقه رفلاکس دارد ؟
0
1402/06/11
سوال کننده
بله شدید الان با دارو کنترله خدا رو شکر
0
1402/06/11
پزشک اوما
عزیزم بخشی از سرباز زدن به دلیل رفلاکس است، الان دارو میخورد ؟
0
1402/06/11
سوال کننده
بله ۱۲ ساعتی ۱ سی سی لوسیدامین
0
1402/06/12
پزشک اوما
عزیزم سوال آخر هم اینکه با خرید سرلاک چه واکنشی نشان داد؟ خورد؟
0
1402/06/12
سوال کننده
خانم دکتر خریدم مامانم نذاشت بهش بدم گفت افزودنی و نگهدارنده داره بهش نده ذائقه اش به سمت شیرینی های صنعتی میره
0
1402/06/12
سوال کننده
گفت بالاخره غذا میخوره اینجوری نمیمونه
0
1402/06/12
سوال کننده
ولی من میترسم همیشه بدغذا بمونه
0
1402/06/12
پزشک اوما
عزیزم سرلاک در حد میان وعده مشکلی ندارد، به فرنی موز و سیب اضافه کنید، سوپ را میتوانید با کمی آب لیمو البته خیلی خیلی کم طعم دار کنید
0
1402/06/12
پزشک اوما
همچنین اجازه دهید دلبندتان در غذا خوردن مشارکت کند با غذا بازی بازی کند تا به غذا علاقه مند شود
1
1402/06/12
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0
1402/06/12
پزشک اوما
خواهش سلام سارا جانم و اميدوارم خیلی زود شرایط بهتر شود ❤️❤️
1
1402/06/13
سوال کننده
مرسی از شما ان شاءالله
1
1402/06/13
سوال کننده
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
0
1402/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
0
1402/06/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



600

