سلام ب دوستان و دکتر عزیز 🥰🥰 بچه ها الان روز ۱۵ سیکلم هستش (سیکلم ۲۵ روزست ) بعد از صبح درد پریودی دارم . سینه هامم گاهی تیر میکشه . بعد دیشب هم رفتم حموم دیدم نوک سینه هام خیلی پرنگ شده .
ب نظرتون اینا علائم حاملگیه یا ن ماله قرص کلومیفنی هستش ک خوردم
(اینم بگم ک تمام این علائم رو تو حاملی قبلیم هم داشتم اونم تقریبا یک هفته ب پریود شروع شد )
.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408
1402/06/09



